pühapäev, 8. mai 2011

Privileg Day Spa

Privileg Day Spa ...

Spa etikett näeb ette, et mobiiltelefonid lülitatakse spas oleku ajaks välja või pannakse hääletule reziimile. Huvitav, kas see etikett kehtib ainult spa külastajatele, aga mitte töötajatele, sest minu massaasi ajal helises massööril telefon, millele ta muide ka vastas! Ma saan aru, et on oluline, et vorst külmkapis pahaks ei läheks, aga kas sellel teemal peab rääkima samal ajal kui kliendile teenust osutatakse!?!

Teiseks häiris mind asjaolu, et minu massaasi ajal astus minu ruumi sisse nii mõni teinegi teenindaja, kes käis kapist midagi otsimas. Krt, tehke mingi eraldi ruum selle jaoks kus asju hoida, see ei ole normaalne, et uks koguaeg kinni-lahti käib. Nii ei ole võimalik lõdvestuda...

Kolmandaks häiris mind veel asjaolu, et kui massaaz lõppes siis kamandati koheselt laualt püsti ning kästi riidesse panna, sest järgmine klient ootas. Sel ajal kui ma siis kiiruga riidesse panin koristas tädi samal ajal ruumi...

Sinna "spa-sse" ma oma jalga enam ei tõsta.

Kommentaare ei ole: