esmaspäev, 9. juuli 2012

Helsinki EM 2012

Foto: Liis Treimann

Juhtus nii, et avanes minna võimalus Helsinkisse kergejõustiku EM-i vaatama. Kuigi pakuti pileteid kogu nädalavahetuseks, siis piiratud ajaressursi tõttu otsustasin minna vaid laupäeva õhtusele võistlusele, mil toimus ka kettaheite finaal.
Kuigi päeval oli ilm ilus, siis õhtul kiskus vihmale. Vihmakeepi mul loomulikult polnud, kuid õnneks ei läinud seda ka vaja, sest koht oli minu ülatuseks väga hea koha peal ning ühtlasi ka varjus. Nii kettaheite sektor kui ka kolmikhüppe kast olid otse nina all -  SUPER :) Rahvast oli staadionil aga suhteliselt vähe. Ma olin arvamusel, et suurtel tiitlivõistlustel on staadion viimastel päevadel alati välja müüdud, kuid siiski ei ole nii. Võimalik, et sellel võistlusel oli see nii, kuna EM ju sel aastal teisejärguline võistlus... kõik valmistuvad OM-ks ning ja pealtvaatajate tähelepanu on just OM-le suunatud.
Mina olen aga rahul, et EM-l kohapeal sain olla ja vaadata kuidas Kanter hõbeda võitis. See on nii võimas tunne, olla seal staadionil, oodata tulemust.. süda väriseb sees, pöidlad pihus :) Need 4h seal staadionil möödusid linnulennul. Suurepärane. Tahan veel! :) Ja Gerdile palju palju õnne, ta on lihtsalt super inimene - igas mõttes! :) 
 

Kommentaare ei ole: