teisipäev, 6. märts 2007

Motivatsiooni puudus

Täna hommikul järjekordsele grupi koosolekule minnes tundsin, et ei viitsi... lihtsalt ei ole motivatsiooni. Tundub, et ma ei ole ainuke, kuid mind utsitab tagant kohusetunne, mida kahjuks pooltel mu grupi liikmetel ei eksisteeri. Kui pooled grupikaaslased kohale ei ilmu, ja pooled nendest kes ennast kuidagi kohale on vedanud, lihtsalt midagi ei viitsi teha... siis tekib küsimus, et miks mina peaks... Njah, paratamatus... pean tõdema, et enne ma vist ei olegi häbi tundnud oma esitatud tööde pärast, kui sel korral.. kõik 3 raportit... kohutav... aga noh, mis teha... 7 inimese eest ma rabelema ka ei hakka, et head tulemust saada... lepin siis sel korral miinimumiga ja loodan, et pääsen kuidagi moodi läbi...

Aga endiselt tekib küsimus, et mida krt ma küll teinud olen, et mind alati üli super laiskade (või siis lihtsalt lollide) grupikaaslastega õnnistatakse :S


eret@veidi_masendunud

Kommentaare ei ole: