esmaspäev, 19. märts 2007

Saunapidu :)

Niinii, eksamid läbi ja seega oli vaja ju kogu omandatud tarkus ja stress alkoholiga ajust välja loputada... selle eesmärgiga organiseerisime Ragnari, Baptiste'i ja Alla Mariaga saunapeo Chalmersi saunas, mis asub Göteborgist veidi eemal metsa sees järve ääres :) See oli üritus, kus üle pika aja meie kursus jälle midagi koos tegi :)

Saun oli suurim, mida ma eales näind olin... ma eeldan, et 5o inimest oleks vabalt sisse ära mahtund... Saun asus ilusti järve kaldal, nii et sai ilusti kuuma nahaga 4 kraadisesse vette hüpata ja siis jälle tagasi sauna soenema minna. Enamus julgesid vähemalt korra vette sulpsatada, minu puhul aga sai aga mu võistlusjanuline hing must võitu ja nii avastasingi ennast koos Ragnariga lõpus paari minuti tagant vette hüppamas... aga võit tuli mulle.. 18 korda (Ragnar 16 korda) ... ma lihtsalt ei luband tal rohkem hüpata :D


Kokkuvõtteks võib öelda, et see oli täpselt see, mida mul vaja oli. Tükk aega oli unega probleeme olnud, aga peale saunapidu vajusin voodisse ja jäin silmapilkeselt magama ning magasin nagu lapsuke kuni hommikuni :)

Photo made by Anneli

1 kommentaar:

taaniel ütles ...

assa krt, tahan kaaaa :)