pühapäev, 26. august 2007

Iroonia

Teel lennujaama Meelik tegi enda arvates nalja, et kuna ma Estonian Air'ga lendan, siis raudselt jääb lend hiljaks või üleüldse ära. Mina muidugi vastu, et ei ole see asi midagi nii hull, et Estonian Airiga lennatud küll ja ei ole nagu probleeme eriti olnud. No ja lennujaama sisenedes Meelik teatad, et ehhee, Stockholmi lend jääb tund hiljaks.. ma loomulikult mõtlesin, et ta teeb lolli nalja ja vaatan siis tablood ja no palju õnne, lend jääbki tunnikese hiljaks. Njah, mis siis ikka, kui hilineb siis hilineb... lähen siis chek-in'i tegema ja kui lõpuks minu kord kätte jõuab, siis tädi ulatab mulle pileti ja ütleb et lend väljub 16:45... mõtsin et kuulsin valesti ja ütlesin, et kell 16:00 ikka mitte 16:45, tädi selle peale vastu, et ei ei 16:45... No jah, kuna kõht oli tühi, siis sai lennujaama kohvikule käivet tekitatud. Üks positiivne asi siiski on kogu asja juures, lennujaamas on tasuta internet :)

Kommentaare ei ole: