neljapäev, 30. august 2007

NG suvepäevad

Neljapäeval tööpäeva lõpus ootas meid kontori ees buss, mis pidi meid Laulasmaale sõidutama, kus toimusid NG selle aastased suvepäevad. Rahvas õnnelikult bussis ja teekond võis alata. Mõned km enne sihtkohta aga jäi buss seisma ning kõik rebased aeti bussist välja. Välja võeti ka suured mustad prügikotid ning oranž juuksevärv(spary), millega siis rebaste silmaga nähtav karvkate oranžiks võõbati :) Kui see tehtud, siis uudistajad võisid bussi tagasi minna, et sihtkoha poole edasi liikuda. Rebaseid bussi enam ei lastud, neil tuli see teekond jala läbida. Et nad janu kannatama ei peaks sai iga km peale neile 2l rummi koolat paigutatud :)

Laulasmaale jõudnud, tuli oma kodinad ja muud asjad bussist maha tõsta ning chek-in teha. Ideoloogiliselt pidin ma tuba jagama Marini ja Helega, kuid kuna toad olid kahesed, siis majutati mind samasse tuppa Jaaniga (mitte et ma seal oleks ööbind). Kui ma oma registreerimiskaardi tädile ulatasin ja ta vaatas kellega ma ühes toas pean olema, siis küsis ta mu käest vähemalt kolm korda üle, et kas ma olen ikka kindel, et see tubade jaotus on õige :D Well, see selleks.. igastahes asjad sai ära paigutatud ning võiski jookide ja söökidega ranna poole liikuma hakata, kus siis põhiüritus toimuma hakkas. Kuna me asju väga tarida ei viitsinud, siis sai need esimese suurema vaba platsi peale maha paigutatud ning igaüks haaras kiirelt kohe ka endale siidri/õlle, et ennast raskest pingutusest turgutada :D Kuid see lõbu ei kestnud eriti kaua, sest kohe saabus boss, kes ytles et see koht ei ole piisavalt hea ja me pidime asju veel veidi maad edasi tirima... ja me saime sellega ilusti hakkama.

Selleks ajaks kui söögid lauale said, jõudsid ka rebased lõpuks kohale. Kuna neil oli veel chek-in tegemata, siis nad saadeti seda tegema, sellel ajal kui neile rebasele kohaseid jooke valmistati. Mis sinna joogi sisse kõik kokku kallati, seda ma ausaltöeldes ei teagi täpselt, aga hea see olla ei saanud :D Rebased on meil aga tublid ja jõid oma topsid ilusti tühjaks. See kadalipp läbitud, oli aeg käes järgmise jaoks. Rebased sai jagatud kahte tiimi ning ülesandeks oli kätte saada pingsi pall toru põhjast ja seda siis nii, et toru tuli täita veega. Trikk oli aga selles, et toru sisse oli puuritud paras hulk auke :D Eriti räige oli see, et võidu nimel oli mõni rebane seda vetikate segust vett pidurdama ka suuga.. öka. Igastahes see siiski edu ei toonud ja Birgit hoidis arendusosakonna lippu kõrgel ja tõi võidu koju. Teises võistluses neil siiski nii hästi ei läinud ning nad pidid vastastele alla vanduma. Lõbus oli, vähemalt pealtvaatajatel :) Osavõtjad olid nii märjad kui liivased, aga see siiski ei rikkunud nende meeleolu.

Kuna ilm oli ilus, siis kutsus vägisi ujuma (kuigi merepõhi ei olnud ilus liivane vaid hoopis vetikatega kaetud). Seega saigi Kariga otsus tehtud, et vaja ujuma minna ning peaegi me vees olime :) Vesi oli madal ja kui algul oli lootus, et kaugemal läheb ikka sügavamaks, siis mõne aja pärast see lootus kadus ja tuli madala veega leppida ning seal ujuda. Ega see mõnus ei olnud, kui vetikad vastu käsi, jalgu ja kõhtu puutusid, aga elas üle. Lõppkokkuvõttes oli ikkagi lahe :)

Peale ujumist sai jälle teistega ühinetud ja siis oli pidu juba täies hoos. Väike Prümmel oli maadlemishoos ning minulgi tuli temaga vastamisi astuda ning mulle tuli tal alla vanduda :p Millalgi öösel sai veel üks väike maadlus maha peetud, sel korral siis Tikkeriga, ka tema sai pähe :D Alexi ning Toomasega ma maadelda ei riskind ... oma piire tuleb ju ikka teada :D

Igastahes aeg möödus küll mega kiirelt. Kui väljas hakkas korralik vihmasadu ning äike, siis sai tuppa mindud ja selleks ajaks oli kell u 5 saanud. Dushi alla minnes pudenes liiva igalt poolt ja põrandal valitses mõnus liiva kord. Olenevata valjust piksest oli uni magus ja ega hommikul ärgata küll väga ei viitsind, et ametlikule osale minna. Sellest hoolimata sai ennast siiski püsti aetud ja korralikult koosolekule mindud. Peale lõunasööki oli küll purjetamine plaanis, kuid selle jätsin ma sel aastal vahele, sest tahtsin oma tööasjad enne ära lõpetada. Seega minu jaoks olidki suvepäevad läbi, milledest on nüüdseks ülimalt meeldiv mälestus :)

Tänud korraldajatele ja talvepäevadeks olen ma tagasi :D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

purjetamisel olid omaette elamused.. kus toimusid nii mitmedki päästeoperatsioonid veetevisatud inimeste päästmiseks :)

Risto