esmaspäev, 1. september 2008

Kõva mehe jooks

Nagu mul kombeks, registreerin ma ennast igasugustele mitte normaalsetele võistlustele, sest sel hetkel kui ma seda teen, tundub see jube ägeda ideena. Nii ka sel korral ... kui kuulsin kõva mehe jooksust oli vaja kohe ennast ära registreerida. No mis siis ikka, kui registreeritud sai, ju siis tuleb ikka kohale ka minna. Nii siis seisangi laupäeva pärastlõunal järjekorras, et oma number välja võtta. Kohtan Toomast, kes sel korral ise ei võistle vaid on hoopis rajameistri rollis ning ütleb vaid kommentaari, et sellele rajale ta küll minna ei taha.

No jah, igastahes kell 14:10 seisan ma stardikoridoris ning meeles mõlgub vaid üks küsimus: mida kuradit ma siin teen????? Teadmatus, mis rajal ees ootab tekitab ärevust ja paneb muretsema. Lepime Alexiga kokku, et võtame rahulikult ja läbime raja koos, juhuks kui üks meist abi peaks vajama.

Kõlab stardipauk ning peagi ees esimene takistus - väike mudaauk, millest vaja läbi joosta. See sai õnnelikult mööda ning siis ootas meid ees autokummidest kardin - ka see sai edukalt läbitud. Siis tuli läbi minna silla alt läbi jõe.. no jah, kivi, mis vee sees peidus oli, ma ei näinud ja seal ma oma jalad katki kukkusin, aga see ei andnud põhjust katkestamiseks, ikka edasi ja edasi :) Järgmisena ootasid meis ees heinapallid ning nendest ehitatud 5m kuhi, kust üle tuli ronida - ka see läks edukalt. Järgnesid autokummid ning jõe ületamised. Rada kulges mudas roomamisega, mis oli äge :)

Lõppkokkuvõttes oli palju lihtsam kui ette sai kujutatud ning energiat jäi hulganisti ülegi. Järgmine aasta uuesti ning siis juba täiel kiirusel!

Kommentaare ei ole: