esmaspäev, 4. jaanuar 2010

Suusalumi suusalumi...

Lund muudkui sajab ja sajab ning hing kisub suusarajale. 31 dets lõpuks õnnestuski suusad nurgast välja otsida ning suund Kõrvemaa poole võtta. Oii, seal oli ilus. Aga kui kolmanda tõusu tippu jõudsin, siis oli keel vestil ning loodust ei olnud enam võimeline imetlema. Vormi noh... ei olnud. Tavaliselt see pisiasi mind ei takista aga ime kombel suutsin sel korral isegi mõistuse pähe võtta ning planeeritud 19km asemel hoopis 5km ringe sõita. Tulemuseks jäi sel korral 13km ning super enesetunne :)

1. jaan hommikul võtsime Pirgsiga taas suuna Kõrvemaa poole. Sel korral plaanis siis 24km. Kuna Pirgs ei ole erinevatel põhjustel juba pikemat aega väga sporti teinud, siis eeldasime, et oleme rajal kauem kui tavaliselt, mistõttu võtsin seljakoti kaasa kuhu sisse sai paar võikut ning natuke juua. Oii, õues oli külm. Seega ruttu suusad alla ning esimesest tõusust kiiresti üles, et sooja saada. Hakkaski päris hea ning esimesed km läksid päris lihtsalt :) Tuli koht kus otsustada kas 19km või 24km. Mnjaa. Pirgs oli juba veits väsind ning tegi ettepaneku minna 19km peale. Mina aga kangekaelne, et vaja ikka 24km rajale minna (mis sest et see lahti lükkamata oli). Pirgs teab, et minuga ei ole väga mõtet vaielda ning suure vihaga ta mulle järgnes. Tõenäoliselt Pirgsi tellimuse peale sain esimesel laskumisel kohe kukkumise kirja ning ei kulunud just väga palju aega kui kukkumiste skoor tõusis kaheni. See leevendas Pirgsi viha ning kui lagendiku peal jooksid kolm kitse üle raja muutus ta täiesti härdaks ning nõustus, et see vaatepilt oli lisaringile tulekut väärt. Nii me siis vaikselt edasi rühkisime. See 5km lisaring oli raske, esiteks oma profiililt (suurimad tõusud ning laskumised on just sellel lõigul) ning teiseks veel sellest, et rada ei olnud lahti lükatud ehk siis sumpasime parajalt paksu supi sees. Mida kilomeeter edasi seda piinarikkamaks meie teekond kujunes. Väljas oli ülikülm. Kuna tempo oli aeglane ei andnud ka suusatamine enam sooja. Sõrmed olid totaalselt jäätund. Vaadetes Pirgsi vaevalist liikumist hakkas tast ikka väga kahju. Väljas pimenes kuid lõpuni oli ikka veel maad... Aga lõpuks me kohale jõudsime... väsinud ja külmunud .. Kui esialgne plaan nägi ette 2.jaan Mõedaku radasid testime minna, siis sellel hetkel matsime sellel hetkel maha ning tõdesime üksmeelel, et spa kõlab palju palju paremini ning tegelikult ju ongi puhata vaja.

3. jaan sain taas suusad alla ning taaskord Kõrvemaal. Sel korral 19km ja suhteliselt lihtne oli sõita. Olin isegi võimeline suusatama üles kõikidest tõusudest.

Hetkel siis suusakilomeetreid seljataga 56. Homme jälle :)

Pirgit ütles ...

Tõepoolest, uitavad kitsed olid erakordselt meeldivad emotsioonitekitajad;

Tõepoolest, mul polnud sportlikku vormi ollagi :( tõenäoliselt oli enne juba haigusepisik sees, mis suusatamise järgselt nüüd siis jõudsalt tegutseb monstrumina;

Tõepoolest, suusatamine ON fantastiline :)

Pirgit ütles ...

arvestasin ka oma suusakilomeetreid kokku, praeguse seisuga sain 62. Huvitav, kas minu kohta oleks okei eesmärk teha jaanuaris 100 ja veebruaris 100 ja märtsis vaatab, kauaks lund on.

Kle leidsin omale nüüd trennipäeviku pidamise koha :D Sinu blogi. Igatahes, tänasega kõmme 74. Vaata, võin sulle ju järelegi jõuda :p

Eret ütles ...

Kle, ära suusata nii palju... mul 116km hetkel ja sel nädalal suuska alla ei saa, kuna pühap xdream... nii et sa kasutad täiesti ebaausaid võtteid kui praegu suusatamas käid :D