teisipäev, 24. august 2010

London

Peagi saab tegelikult 2 kuud juba sellest kui ma Londonis käisin, aga mis siis :)

Enamus minu tuttavaid, kes on Londonis käinud, räägivad muudkui, et London on nii ilus, võimas ja oh kuidas tahaks sinna tagasi. Minu esmamulje londonist oli aga hoopis, et issand kui sünge ja rõhuv linn. Miks siis nii? Ma arvan, et see tuli kitsastest tänavatest ning massiivsetest hoonetest, kuid nagu juba mainisin, oli see pelgalt esmamulje ;) Pilt muutus palju palju paremaks kui oma jalutuskäiguga jõe äärde jõudsin ja üle sildade ühelt kaldalt teisele jalutasin.

Ilmaga vedas mul ka meeletult. Seega päevad möödusidki lihtsalt kohvitops käes mööda linna ringi uimerdades. Oi kuidas mulle see meeldib, lihtsalt sihitult ringi hulkuda ja vaadata kuhu jalad viivad. Viimane päev oli muuseumite külastuse päev, kuna L kes Londonis muidu oma paarkümmend korda käinud, ei olnud veel neid külastada jõudnud ja minu jalad ei olnud nõus rohkem linnas ringi kõmpima. Kuigi ma üldiselt muuseumeid ei armasta, siis Londonis olid need päris huvitavad :)

Sinna linna jõuan ma veel ja tõenäoliselt palju palju kordi :)
Eesti värvides elevant :)
Pelikan puhkas pargipingil jalga Väike muuseumifänn
Elevante oli kokku Londonis 250

Kommentaare ei ole: