kolmapäev, 17. juuli 2013

Rakvere Ööjooks

7.juunil toimus juba kolmas kord minu kodulinnas ööjooks. Eeskujuliku Rakverelasena ei olnud mul isegi mitte pisemat kahtlust, et kas minna või mitte. Vanemad olid ka juba korduvalt küsinud, et kas ikka tulen starti või mitte ja no ei saa ju vanematele pettumust valmistada. Pealgi on neil ükskõik mis ajaga ma lõpetan, peaasi, et elusalt ja tervelt finiši joone ületan.

Ma pole vist ükski aasta nii vähe jooksutrenni teinud kui see aasta. Tundub, et selle aasta jooksukilomeetrid kogunevadki vaid võistlustelt :D Samas on vähemalt kõik jooksud ilusti tõusutrendi näidanud: Edinburghis oli 21.1km aeg 2:14 ning Riias 2:12. Tartus väsinud jalgadega joostud 10km aeg aga 57 min. See andis õhkõrna lootuse, et äkki õnnestub 2h piir lõpuks alistada, sest õhtune aeg sobib mulle jooksuks palju rohkem kui varahommik (nagu üldjuhul (pool)maratonidel kombeks).

Starti jõudsin viimasel minutil, seega olin poolmaratoonarite grupi lõpus ja sain taaskord kohe alguses korralikult energiat raisata, et endale teed rajada. Millal ma ükskord ära õpin, et ei ole vaja alguses slaalomit joosta ja võiks rahulikult tiksuda?!? Polnud hullu, tunne oli hea ja samm kerge ning tempo oli enam-vähem selline, et võiks 2h-ga lõpetada. Kui 9km peal isa raja ääres lehvitamas oli, siis oleks nagu energiasüsti saanud ning tunne oli, nagu oleks just startinud, ei mingit väsimust. Super. 

12km peal oli enrgiapunkt ning nagu tavaliselt, siis võtsin ka sel korral geeli ning tarbisin selle koheselt ära. Aga see oli viga, sest millegipärast antud geel (isostar) mulle absoluutselt ei sobinud ning seest hakkas kõik keerama ja kõht valutama. KOHUTAV! Kas tõesti läheb kodukoha radadel teist aastat järjest kõik halvasti? Ei ole võimalik! Võtsin hoo maha, jalutasin natu ja sörkisin rahulikult, et ehk läheb üle. 16km paiku hakkaski laabuma, aga sellist minekut nagu algul enam sisse ei tulnud. Samas jõudsin ilusti lõpuni, aga siiski mitte alla 2h. Lõplik aeg 2:04, mis arvestades asjaolusid on ikka väga hea :) Lõppkokkuvõttes jäin rahule ning vanemad olid ka rõõmsad, et kodulinnas jooksmas käisin :) 


Kommentaare ei ole: