teisipäev, 3. märts 2009

Patkuli Challenge

Äripäeva maratonitiimil tekkis geniaalne idee käivitada igakuiste ürituste sari ning möödunud laupäeval (28.02) toimuski esimene, milleks oli Patkuli Challenge.

Joosti 1,43km ringi - Patkuli treppidest üles, mööda müüri Toompea lossi poole, siis veel treppidest üles, ümber lossi ja siis müüri alt alguspunkti tagasi. Ah jaa, peaks mainima, et seda rada joosti 2h järjest :)

Kui ma esialgu arvasin, et nii esimese kolmandiku ajast ma jooksen, teise kolmandki kõnnin ja viimase kolmandiku rooman, siis tegelikkuses läks palju paremini. Roomamiseni ma ei jõudnudki ja kõndides tegin ka vaid mõne üksiku sammu. 2h'ga suutsin läbida 12 ringi, mis tähendas siis seda, et võitjalt sain 3 ringiga pähe, aga see ei morjenda mind karvavõrdki. Väsitav oli, aga pärast ei olnud enesetunne pooltki nii hull kui ma arvasin olevat. Järgnes 1,5h bussisõit Rakverre ning sealt väike sörkjooks koju. Njah, esimesed sammud ei olnud just lihtsamate killast, aga edasi oli päris ok, nagu ei olekski 2h trepijooksu seljataga olnud.

Korraldajatele suur suur aitähh ja kaasvõistlejad olid ka super tublid ja muhedad isikud :)

Teiste osalejate muljeid:
Korraldaja kokkuvõte
Telleri kokkuvõte
Martti muljed


1 kommentaar:

Mari ütles ...

Eino sa ikka ull aktivist ma ütlen! Tubli! :-)