pühapäev, 8. märts 2009

Eesti mees vs rootsi mees

Sageli kirutakse, et eesti mees on paras mühkam ja mats.. Kutid, ärge nüüd uhkeks muutuge, aga ma vägagi julgen asja palju kenamana näha, sest vähemalt minu tutvusringkonnas on toredad, viisakad ja intelligentsed meessoo esindajad ja viibides viimased 4 päeva ühe oma rootsi tuttava seltskonnas, pani mind eesti mehi veel rohkem hindama.

Mõningaid kõrghetki:

* Ootame lifti. Lift saabub ja uksed avanevad ning temal on vaja esimesena lifti siseneda, kuigi meie (mina ja Pirgs) olime uksele lähemal. Üles jõudes ning lifti uste avanedes oli vaja ju temal kõige esimesena välja trügida, missest et võtmed olid minu käes. Huvitav küll miks, aga antud olukord meenutas mulle situatsiooni kuidas mutikesed trolli trügivad.

* Tõstame Pirgsiga autost asju välja, et need tuppa viia. Haarame mõlemad siis nii palju asju kätte kui mahub ja näeme välja nagu väikse kaamlid. Samal ajal kõnnib meie kallis rootslane käed taskus ukse poole ja ootab, et me selle avaksime.

*Poes. Võtan korvi ja kuhjame sinna asju õhtusöögi jaoks. Ja siis tuleb meie rootslane kolme õllega ja paneb need ka minu korvi... khmm. Vaatasin talle kurjalt otsa ja siis ta märkas, et võiks ise korvi tassida.

* Laupäeval käisime suusatamas ja Pirgit tahtis pühapäeval ka minna. Arutasime siis meie rootsi mehega, et võiks ju uuesti minna. Tema vastu, et ei, tema ei taha, tema jookseb. Me vastu, et ei ole viisakas suusarajale jooksma minna. Tema ei mõista miks ja ütles, et me talle ühe hea argumendi ütleksime. Noh, ütlesime. Seepeale me palusime, et ta meile ütleks ka hea argumendi, miks ta suusatada ei taha. Sellepeale ta aga vihastas, ütles, et tema ei pea meile midagi põhjendama ning läks oma madratsi peale mossitama :D

* Tulime jooksmast. Ja ta läks voodisse mustade higiste riietega :S appiii...

* Lähen vannituppa... maas vedelevad meeste aluspüksid. Ütlen siis talle, et kuule, mu vannitoa põrandal on meeste aluspüksid, et ma eeldan, et need on tema omad. Selle asemel, et need minna ja ära korjata hakkas tema aga vaidlema, et tema omad need küll ei ole.. Nagu MISMÕTTES??? et siis minu või Pirgsi omad v....

* Dushikardinast ei olnud ta ka midagi kuulnud (vähemalt ei osand ta seda kasutada, sest igakord kui ta pesus käis, mu vannitoa põrand ujus) ja seda mida ta mu peegliga tegi ei tea ma ka..

* Reedel käis ta koos Alari ja Laurtsiga kuskil maa-alustes käikudes vms, see tähendas, et ta kingad olid tolmused ja püksid veits mustad. Võiks ju eeldada, et sellepeale puhastatakse oma kingad ära.. aga ei... tema käis järgnevad päevad oma tolmust hallide kingadega ning mudaste pükstega ja läks nii ka täna õhtul lennuki peale!

* Magama läks TRIIKSÄRGIGA!!!

* Oh milline hädapätakas ta on.... Kõrvemaal... paneme Pirgsiga suusasaapaid jalga ja tüüp siis seisab ja passib auto kõrval. Me küsime, et noh, et miks sa juba jooksma ei ole läind. Tüüp vaatab nõutu näoga otsa ja küsib, et kus ta jookseb ... khmm... ütleme siis Pirgsiga, et no vaadaku kus laiem rada on, et suusatajaid ei segaks, et jooksku ntx 3x 5km. No okei... tüüp ikka passib.. me siis ajame teda jooksma, et mingu, et meil läheb veel veits aega kuna mu suuski määriti alles. Tüüp siis küsib, aga et mis kell me kokku saame.. me vastu, et kust me teame kaua meil läheb 19km läbimiseks, et jooksuku oma 15km ära ja siis oodaku sees ja joogu teed. Tüüp vaatab jälle nõutu näoga otsa, et aga mis kell siis.. kas kell 12 või 12:30 või.. Pirgsil tuli ka lõpuks piir ette ja teatas, et krt kust ta teab kaua läheb, et istugu ja oodaku kui me ta enne meid valmis saab. Ja lõpuks jõudsingi ma enne lõppu kui meie 'sportlik' rootsi mees.

* Jõudsin koju, süda rahul, et tüüp lennujaama toimetatud. Tõmban kardinad eest ära ja mulle vaatab vastu 4 paari musti sokke.... TULE JUMAL APPI!!!

5 kommentaari:

Mari ütles ...

Issver.. kes see selline rootslane on, et vett ei joo ja jala ei käi?! Jummala 6udne ju... sellised tuleks kohe alguses eesti k6vade suusa-tsikkide poolt paika panna, siis on veel kaua meeles! :-)

Anonüümne ütles ...

Huvitav, mida turvakontrolli inimesed ta kingadest arvasid. Kindlasti piiksusid kui pöörased... turvaväravad ma mõtlen.

Aive ütles ...

:D Kust te sellise leidsite?

Eret ütles ...

Usu või mitte, see on kõrgelt haritud doktorand ... minu ühe kursuse assistent rootsi ajast...

Pirgit ütles ...

Ega Inimene ja kraadid-positsioonid seoses polegi. Stamparvamus, et küllap on.