neljapäev, 17. jaanuar 2013

Aqva Spa

Rakveres Aqva Spa-s olen ma tegelikult käinud mitmeid kordi. Enamjaolt mõnulenud sealses vee- ja saunakeskuses ning korra nautinud Emeraude Spa hoolitsusi. Seekordne külastus oli aga eriti nauditav, sest peale 5 tundi metsas müttamist olime me selle välja teeninud ning see tekitas eriliselt hea tunde :)



Kuna WinterXdreamist oli veel külm sees, siis suundusime koheselt saunakompleksi. Esmalt aurusaun, seejärel soolasaun, kus ennast soolaga kokku mökerdasime, mille peale pool keha kipitama hakkas :D  Peale soola maha pesemist suundusime Sanaariumisse ning siis mullivanni oma lihaseid lõdvestama.

Saunas käies tuleb ju vedelikku ka tarbida, seega seadsime sammud baari poole, kus minu ja Liina valikuks osutus banaani-vaarika smuuti ning Kac sai moijto. Olgem ausad, moijto oli kordades parem ja värskendavam, kuid kahjuks olin mina roolis, seega pidin oma smuutiga leppima, mis maitses ka tegelikult väga hästi. Kui joogid kätte saime, siis seadsime oma sammud Caldariumisse, kus sai mõnusalt jooke nautida ning lobiseda. Sealt taaskord uuele sauna ringile: Aurusaun; aroomi aurusaun ning infrapuna saun ja siis jälle vette lihaseid lõdvestama (kõigepealt välibasseini ning seejärel vee joa alla suurde basseini).

Kui me algul arvasime, et me 2,5h saunades ning basseinides veeta ei viitsi, siis tegelikkuses kulutasime me ära praktiliselt kogu aja - aeg lihtsalt lendas.

Foto pärit aqva spa kodulehelt.

Kommentaare ei ole: