teisipäev, 1. jaanuar 2013

2012

Pokaal veini, küünlad põlema ning väike mõttepaus - milline oli minu 2012.

Reisimine
TripIt-i andmetel viibisin ma aastal 2012 Eestist väljas 93 päeva - kolmandik sellest puhkamas ning ca 2/3 tööasjus. Siinkohal tean juba ette, et aastal 2013 saab see märksa märksa suurem olema, sest pool tööajast veedan tõenäoliselt meie naaber vabariigis. Kes teab, võib-olla tuleb isegi elamisluba taotleda, aga pole veel sellele eriti mõelnud ning tegeleda viitsind. Ühtlasi on ka juba paigas esimene puhkusereis, kuid sellest juba siis kui minek :)

2012 viis mind esimest korda kahte uude kontinenti: Aasia ning Austraalia ja Okeaania. Riikidest lisandusid Singapur, Uus-Meremaa ning Malaisia (millest on kirjas ka päris pikalt varasemates postitustes). Puhkuse mõttes sai veel tehtud Road Trip Prahasse, külastatud Helsinki EM-i ning loomulikult juba iga-aastane traditsiooniline reis Göteborgi, et joosta GöteborgsVarvet-t :)

Töö ja kool
See kategooria võtab kohe ohkama, sest just need kaks hõivavad enamuse mu ajast ja tekitavad korralikult stressi. Esimest korda jõudsin ma tööl sellisesse staadiumisse, kus mind aeti nii endast välja, et ma suht karjusin telefonis oma projektijuhi peale (well, ise ta põhjustas selle ning ta oli selle rohkem kui küll ära teenind). Samuti oli see esimene aasta, kus ma Nordea töötajana veetsin öö kontoris (EURO ajal sai seda tehtud korduvalt.. aga noh, EURO oli ka väga erakordne projekt). Samas on sel aastal tööl väga palju põnevaid asju juhtunud ning palju väljakutseid olnud, mille üle võin ainult rõõmustada. Väljakutseid ma ju armastan ning eks see ole ka üks põhjuseid, miks ma uuel aastal palju aega Lätis veetma hakkan ;)

Koolist ei taha väga rääkida - kuidagi koormavaks on see muutunud ja ei ole väga tahtmist sellega tegeleda. Samas sügisel tundus väga hea ideena võtta koolis endale vaba ainena rootsi keel, mis tähendas, et ma pidin iga nädal 2x koolis käima (peale paari nädalat olin ma oma hea idee üle "väga õnnelik"). Samas, nüüd kui rootsi keel läbi, siis mul on jällegi hea meel :) Tänaseks on vaja teha veel paar jõupingutust ning siis lõputöö kirjutada...  saan hakkama: :)

Sport ja tervis
2012 spordi ega tervise kohapealt ei hiilanud. Kui nüüd aus olla, siis nii palju terviseprobleeme pole mul kunagi olnud kui just sel aastal. Kevadel hakkas mind vaevama midagi müstilist.. mis see oli ja mis selle põhjustas, seda ei tea ma tänaseni ja seda suutnud tuvastada ka arstid. Sügisel ütles tervis jälle korra üles nin asi läks isegi nii käest ära, et sattusin haiglasse. Selle jama jaoks valisin ma loomulikult "parima" aja - arstide streik ning esimene lumi (mis tähendas, et liikluses oli totaalne kaos ning taksosid polnud võimalik saada).

Tänu mu "suurepärasele" tervislikule olukorrale olid ka sportlikud saavutused sellised nagu nad olid. Kõigest hoolimata sai siiski osaletud WinterXdreamil ning ka Xdreami Tallinna etapil. Lisaks sai läbitud poolmaraton kolmel korral (just nimelt läbitud, sest jooksmiseks ei saa neist ühtki nimetada ... kõigil kolmel aeg üle 2h). Samas treenimine on muutunud lõbusamaks - palju toredaid uus trennikaaslasi, kellega käia ÜKE-s, jooksmas ning suusatamas :)

Aasta 2012 sportlikuks saavutuseks tuleks lugeda langevarju hüpet, millega ma sain hakkama Uus-Meremaal 12 000 jala kõruselt. Minu esimene, kuid kindlasti mitte viimane.

Ainuke asi mille kallal viriseda võin on asjaolu, et paljud oma sõbrad olen unarusse jätnud, aga selles osas loodan ennast juba uuel alanud aastal parandada :) 

Kokkuvõtteks võib öelda, et viriseda saaks rohkem kui küll, aga tegelikult on päris vahva aasta olnud. Sellegipoolest loodan, et 2013 tuleb parem, väljakutsuvam, arendavam ning seiklusterohkem :)

Kommentaare ei ole: