laupäev, 26. jaanuar 2013

Sportlik nädalavahetus Ida-Virumaal

Foto: sakaspaa.blogspot.com

Sel aastal otsustas spordiklubi iga-aastase nn mäe puhkuse (suusa või lumelaua reis) Soome asendada hoopis Eestimaise talve seiklusega. Asukohaks valiti Ida-virumaal asuv Kohtla kaevanduspark.

Kuna minu nädal oli olnud parajalt hullumeelne tänu eksamitele koolis, mis tähendas ühtlasi ka magamata öid, siis otsustasin päev varem Ida-Virusse aklimatiseeruma minevale grupile ära öelda ning sõitsin peale eksamit Rakverre, et ennast korralikult enne ees ootavat väsitavat spordipäeva välja puhata. Plaan oli hommikul Rakverest startida, et "actioni" alguseks kohale jõuda. Hommikul oli uni aga nii magus, et Kaevandusparki jõudsin alles pärastlõunal. Selleks ajaks olid läbi juba nii pooled sportlikud tegevused kui ka maa-alune ekskursioon kaevanduses. 

Õnneks polnud siiski veel kõik läbi kui mina kohale jõudsin - võistkondlik võistlus ootas alles ees, milleks oli orienteerumine. Oma võistkonnale valisime strateegiliselt nimeks "Esimesed", mida ka uhkelt kaitsesime, võites selle võistluse :) Olime lausa nii osavad, et võistluse korraldaja kahtlustas meid sisemise abi kasutamises, sest talviseid olusi arvestades saime me kõik punktid kokku kogutud kahtlaselt kiiresti :) 

Kui võistlused läbi, siis ootas ees sõit peo- ning ööbimispaika, mis pidi olema üllatus. Arvestades meie grupi suurust kahtlustasin ma, et äkki viiakse meid Saka mõisa ning mu kahtlused osutusid tõeks :) Kohale jõudes oli veidi aega ennast valmis seada õhtusöögiks ning brasiilia karnevaliks. Õhtusöögi ajal tehti ka kiire kokkuvõte Nordea Spordiklubi tegemistest aastal 2012 ning autasustati parimaid. Kusjuures isegi mina sain seda au ja uhkust tunda, mitte et ma midagi erakordset oleks korda saatnud ;)  

Kõht täis ning auhinnad jagatud, seega oli aeg alustada brasiilia karnevaliga. Kuna ma enamuse ajast kohvris elan, siis olin pea ainuke, kel karnevaliks kostüümi polnud, aga see ei seganud meeleolu. Tants ja trall käis hommikuni... tantsumaratoni näol oli tegu ikka päris korraliku trenniga. Oleks pidand sammulugeja või pulsivöö peale panema ning endomondo ka tööle :)

Eks näis, kas järgmine aasta lähme taas mägede võlusid nautima või seikleme taas kuskil Eestimaa metsade vahel. Tuleb mis tuleb, selle seltskonnaga saab vahva olema igal pool :)






Kommentaare ei ole: