teisipäev, 21. mai 2013

Babor Spa ja Tallinna esinduskorter

Sünnipäevad on toredad, eriti kui vanemaks saab keegi teine mitte sa ise :) Üheks ilusaks aprilli laupäevaks sain kutse Babor Spa-sse, mis on Tallinna spadest minu lemmik. Ning oh seda rõõmu, antud kuupäev oli isegi veel täiesti vaba ja saatuse tahtel juhtusin ma isegi Eestis olema.

Seega kui oodatud päev kätte jõudis, seadsin sammud Aive poole, et aidata tal peoks vajalik kraam taksosse tassida ning sõit võis alata. Sel ajal kui me riideid vahetasime, paigutati maasikad, shampused/veinid ja muu kraam juba meie olengu ruumi -  mullivanni ja sauna alale. Hilinejaid me oodata ei jaksanud, seega lennutasime shampal korgi pealt ning lõime sünnipäevalapse terviseks pokaale kokku :)

Liskas mullivannile ja saunale oli meie kasutada ka soolakamber. Kuna ma enne kunagi soolakambrit külastanud ei ole, siis otsustasin sel korral sinna minna. Korraga mahub sinna lamama 3 inimest... no minek. Lesida oli küll vahva, aga no mingit erilist mõju ma küll ei tunnetanud... mängisime lõpuks niisama soolaga ja uuristasime seda natuke seina küljest. Seega u 15 min pärast andsime alla ja läksime tagasi mullivanni shampust ja maasikaid nautima :)


Aeg spas möödus toredas seltskonnas kiirelt, seega pakkisime ennast seal kokku ja võtsime suuna ühe Tallinna esinduskorteri poole. Peab mainima, et korter oli tõesti lux! Vahva vaatega vanalinnale, avar ning ägeda laega. Usinamad hakkasid toitu ette valmistama, teised (mina) lebotasid niisama ja manustasid meelemürke. Kui ka kõht oli täis söödud, siis oli aeg lauamängud välja otsida ning libahundi mäng (a'la maffia) võis alata. Strateegia strateegia...  vahva :)

Ma ei tea kuidas, aga kell näitas juba mõni tund peale südaööd. Kuigi und ja väsimust ei olnud, siis mõistus käskis takso kutsuda ja koju minna, sest järgmine päev ootas ees elamusretk Lohusalus ning sinna päris purjakil ja magamata minna ei tahtnud. Seega nii uskumatu kui see ka ei tundu, siis olin esimene lahkuja peolt... isegi lapsed pidasid kauem vastu kui mina...

Kommentaare ei ole: