teisipäev, 21. mai 2013

Copenhagen


Kopenhaagenisse olen viimasel ajal sattunud vaid töö asjus, seega oli vahelduseks tore taas niisama linnapeal jalutada ja ka pisike Oliver üle vaadata :)

Kui Edinburghis oli viimasel päeval totaalne vihm, tuul ja üksikud soojakraadid, siis Kopenhaagenis tervitas mind juba kevad :) Seega otseloomulikult tuli ette võtta väike jalutuskäik, et vaadata üle juba vanad tuttavad kohad -  värvilised nukumajad Nyhavn-s, vahtkond Rosenborg Castle hoovil, väike merineitsi (kes on lõpuks näituselt tagasi oma koju jõudnud), Kastellet ning otseloomulikult põhilised ostlemise tänavad :)

Kui sellega ühelpool, siis oli aeg võtta metroo, et sõita külla Marile ja vaadata üle pisike Oliver. Mari uut kodu ma ei olnudki veel näinud, aga väga väga ägeda koha peal.. saab jälgida nii lennukeid kui laevu ning rand on kahe sammu kaugusel... Super! Mari ja Oliver saabusid just ujumast, seega Oliver tudus, kuid mitte kauaks. Võtsin ta veidiks enda kantseldada ja õpetasin talle, et jonnimine ja kisamine on ikka rohkem tüdrukute teema, et poistele see ei ole lubatud. Ma nüüd loodan, et ta võttis mu õpetussõnu ikka ilusti kuulda :) Aga tegelikult oli see väike jõmm ikka päris jõmps ja hüpata meeldis talle ka... tulevane sportlane :)

Kui Mariga jutud räägitud, siis oli aeg tagasi linna naasda, et väike kohvi Christianhavn-s võtta ja siis kohver hotellist kaasa haarata ja lennujaama koperdada.
Lennujaamas tabas mind "tore" üllatus, kui mulle väideti, et mul ei ole piletit lennule Cop - Tln. Mismõttes ei ole, ma ju eile õhtul tegin check-in-i. Vaatas üks ja vaatas teine, aga no ei ole. Mind tabamas juba kerge paanika..  aga siis lõpuks leiti mu pilet ikka üles, mille peale öeldi, et ma lendan liiga palju ja see lend oli märkamatult kõikide teiste lendude vahele ära kadunud. Aga noh, lõpp hea, kõik hea. Ja Kopenhaagen on ikkagi ilus ja tore :)

Kommentaare ei ole: