pühapäev, 14. detsember 2008

6 Months to the Marathon

Kopenhaageni maratonini on jäänud natuke vähem kui 6 kuud ning plaan treenimiseks olemas. Njah, see muidugi on küsitav kui palju ma sellest plaanist kinni jõudan pidada (kust võtta aega ja kust ammutada motivatsiooni). Aga ikkagi, lihtsam treenida kui vähemalt plaangi olemas, sest muidu on mul kombeks üle treenida kui tuhin peale tuleb.


Marathon Training Program


After every short run:
  • Box Step with Knee Drive: 2-3sets x 15reps (each leg)

  • Bench Dips: 2-3sets x 15-20reps

  • Dumbbell lunges: 2-3sets x 15reps (each leg)

  • Oblique crunches: 3sets x 20reps

  • Squat to presses: 2-3sets x 15reps

  • Push-ups: 2-3 sets x 15-20reps

  • One leg squats: 2-3 sets x 15reps (each leg)

  • Supermans: 3sets x 20reps

  • Cool down: 5-10 minutes of light jogging/walking and plenty of stretching


3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

aaappii, kle ma olen miki hiir, kui sa seda jälgid. üldiselt, mul oli raskusi viitsida lugedagi seda :D Ma vist isegi võin mõne mütsi ära süüa - noooo eeeei usu, et sa seda jälgid!!! :D

Eret ütles ...

Sa just andsid mulle motivatsiooni selle jälgimiseks :D Ma pean ju tõestama, et sa niiiiiii eksid ... kuigi jah, ega ma ise ka ei usu, et sellega hakkama saan :$

Anonüümne ütles ...

juba vaikselt harjutan mikihiiretantsu, because i am sooooo wrong, yeah :D