teisipäev, 16. detsember 2008

Intervallid...

Edumeelselt olen juba 2 päeva oma 6 kuu treeningplaanist kinni pidand! :) Täna oli siis see päev kui ma üle-ma-ei-tea-kui-pika-aja jälle intervalle jooksin. Oioi kui raske oli... kui kunagi ammu intervalle sai joostud, siis oli lõigu pikkuseks max 400m, kuid mu geniaalse plaani järgi oli täna kavas 2x 1600m.

Jooksen kõigest väest, ise vaikselt mõtlen, et nii, kohe-kohe on lõpp, kui i-pod teatab, et esimesed 500m on joostud... 500m :O mismõttes :S. kütan täiel jõul edasi, i-pod teatab 800m joostud (oma peas olin ma juba ammu finishi ületanud), oi kange tahtmine lõpetada, aga uhkus ei luba ja nii edasi kui i-pod loeb 400m lõpuni... 300m lõpuni... 200m lõpuni... 100m lõpuni.. congratulation, you managed to compleate your workout. Yessssss.... oih, üks kord veel. Aga siis ma juba teadsin mida oodata ;)

Ei, ei olnud lihtne.. ja kes ütles, et peaks lihtne olema. Järgmine nädal jälle :D

Kommentaare ei ole: