teisipäev, 2. detsember 2008

Siiski vist maratonile..

Kuna Pirgs on Lätis mingil x koolitusel, siis pidin täna üksi jooksma minema. No mis teha, panin tossud jalga ning Rocca poole teele ma asusin. Kõnniteed olid juba mõnusalt lumest puhtad ja suuri lompe ka polnud ning lisaks oli ilm ka mõnus. Arvestades, et tegu oli suhteliselt suurepärase jooksuilmaga, jooksjaid siiski eriti polnud. Vabaõhumuusemi juures siiski kohtan ühte, ja oi, tegemist Sergeiga. Sergei pööras otsa ringi ning nii mu üksi jooksmine läbi saigi :) Mõnus - samm läks kiiremaks, väsimust polnud, lõbus oli (Sergei rääkis mulle anekdoote) ning nii see ring märkamatult läbi saigi.

Igastahes, see kui mõnus ja lihtne täna joosta oli pani mõtlema, et peaks vist siiski selle maratoni vana aasta lõpul ära tegema. Kuida saakski aasta nii mööda lasta, et maratoni ära ei jookse...

2 kommentaari:

Sergei ütles ...

äge, ma olen internetis nüüd

Pirgit ütles ...

awww.. :)