teisipäev, 16. detsember 2008

Pirgs arsti juures

Pirgsil kand valus, trenni teha ei saa.. nojah, mis siis ikka ja läheb spordiarsti juurde. Tegemist arstionuga, mitte päris vana, aga noh.. üle keskea. Pirgs kurdab siis oma häda ära ja arst käseb Pirgsil laua/voodi (mis iganes asi see on) peale pikali heita. Nooh, Pirgs teeb mis kästud.

Arst: "Üldiselt ma prille ei luba siin lamades ette jätta, aga teil on hea aura"
Pirgs mõtleb, et mida asja.. aga noh, tore kui hea aura ju.
Arst katsub Pirgsi kanda... Mnjaaa, valu teeb. Arst haagib Pirgsil rinnahoidja lahti... hmmmmm... Pirgsil hakkab vaikselt imelik ja siis hakkab arstionu teda igat pidi väänama ja venitama. Peale ca 15min kamasuutrat (Pirgs nimetas seda nii) katsub arst uuesti Pirgsi kanda... uskuge või mitte, aga enam polnud valus!!!

Pirgs on endiselt hämmingus ning astub arstikabinetist välja ning helistab mulle, ise naerab täiega ja räägib midagi kamasuutrast ning, et tal valu läind ja nii kerge olla, et lausa lendab. Ja siis ütleb, et tead, ma pean sinna varsti uuesti minema, aga ma ei julge.. nii imelik on.

Igastahes, Pirgs... palju edu tänasel järjekordsel kamasuutra sessioonil :P

1 kommentaar:

Pirgit ütles ...

:D:D oi Eret!! Ma tänan hoolitsuse eest! :D sa võibla veel ei aima, et varsti katsetan ma kõrva taha pandud kamasuutrat sinu peal - teen sulle siukseid asendeid, mida sa pole varem näinud :p

A muidu.. see mees on nii hoolitsev et a la paneb pärast jope ka selga ja teeb pai ka veel, sellest ma üldse ei räägi, mida ta seansi ajal teeb :D. On mees, ahh! muidugi on imelik nohh - siinkohal meenub mulle anekdoot, mida sulle 24h rogainil rääkisin, teistele ka teadmiseks: Kaks sõbrantsi pläkutavad kohvikus, üks teisele: "Ohh, kuidas ma tahaks meest, kes oleks tubli, tark, hooliv, töökas,... ohh", teine kostab: "Ojaaa, õõudsaalt tahaks meest kes armas, tark, tugev, hooooliv,... KASVÕI KORRAKS NÄHA!!!
Novot, seal arstionu juures on see võimalik - kasvõi korraks näha :p :)