esmaspäev, 28. märts 2011

Salong Benessere

Benessere ilusalong asub Kadriorus, kuhu ma ilma Pirgsita tõenäoliselt sattunud ei oleks. Üldjuhul salongi valides eelistan ma ikka neid, mis kuidagi moodi minu igapäevase liikumistrajektoori läheduses asuvad, seega see väike Kadrioru salongike asus minu jaoks täiesti vales suunas. Kuna aga Pirgsil tuli midagi olulisemat vahele, siis läksin tema asemel ja mul on selle üle väga väga hea meel.

Tegemist on väikese armsa salongiga, mis asub vaikses kenas kohas, põhimõtteliselt kohe Luige tiigi kõrval. Minu valitud hoolitsuse viis läbi noor neiuke, kes oma olemuselt meenutas mulle baleriini, selline malbe, juuksed seatud krunni ning nagu liugles mööda ruumi ringi :) Üheski teises salongis ei ole minu käest enne küsitud, et kas ma soovin magada või soovin ma, et minuga juttu räägitaks ning selgitataks mida parasjagu tehakse. Mulle meeldis, et sel korral seda tehti.

Kui ma siiamaani olin väitnud, et salongid mida olen külastanud ei saa kuidagi Day Spa-de vastu, st et ühtegi külastatud salongi ma tagasi ei ole läinud, siis Benessere salong muutis olukorda. Mulle meeldis seal ning järgmine aeg on juba sinna kinni pandud :)

Kommentaare ei ole: