neljapäev, 3. märts 2011

Viru Ilukeskus

Viru Ilukeskus on minu arvates selline koht, mis ei ole mõeldud eestlaste jaoks...

Jõudsin kohale veidi varem ning meeldivad näitsikud juhatasid mind nö ootealasse, kus saab ajakirju sirvida. Läksin ja istusin maha, aga kõik ajakirjad mis ma sealt leidsin olid soomekeelsed. No jah, kuna ma soome keelt eriti ei valda, siis sirvisin niisama pilte.

Lõpuks oli minu aeg käes ning mind juhatati hoolitsust tehtavasse ruumi. Ruum oli suur, kuid see oli mõeldud vist mitme erineva hoolitsuse jaoks korraga, sest "hoolitsuse alad" või kuidas iganes neid nimetada olid eraldatud vahekardinatega. Lootsin, et teisele poole kardinat keegi samal ajal ei tule (õnneks ei tulnud ka).

Pikali heitnud ning suunanud pilgu lakke vaastas vastu mulle ventilatsioonitorude rägastik. Ma saan aru, et paljudes kohtades kasutatakse laes looklevaid ventilatsioonitorusid sisustuselemendina, kuid ma ei ole päris kindel, kas see ikka õige sisustuselement ilusalongi jaoks on!?! Ruum oli külm, isegi teki all oli mul seal külm olla (aga võib-olla olen ma lihtsalt külmavares).

Hoolitsus ise oli meeldiv ning kogu teenindav personal oli meeldiv, kuid salong üleüldises mõttes jättis mulje, et käid ära, lahkud ning tagasi mitte miski ei kutsu. Meeldivaid hoolitsusi koos meeldiva teenindava personaliga leiab hetkel Tallinnas pea kõikjal. Selleks, et klient tahaks tagasi tulla, tuleb talle pakkuda midagi enamat.

Kommentaare ei ole: