neljapäev, 3. märts 2011

SKIN Ilusalong

SKIN Ilusalong asub Narva mnt-l, kuid selle leidmisega oli esialgu raskusi, sest ega ma enne kaardilt järgi ei vaadanud, kuhu ma täpselt minema pean ning peale väikest seiklust jõudsin sisehoovi ja sealt ma nimetatud ilusalongi leidsingi.

Uksest sisse astudes võtab mind vastu laia naeratusega neiu ning teavitab, et mind juba oodatakse. Salong on avar ning uus, kuid siiski sellist klantsi muljet ei jäta. Neiu, kes hoolitsuse läbi viib selgitab mis mind järgneva tunni jooksul ees ootab ning laseb mul ennast valmis seda. Kõik on tipp-topp.

Põhimõtteliselt võiks sinna tagasi minna, kuid arvan et siiski mitte, sest endiselt on mu lemmikud day spa-d (Babor ning CitySpa), kuhu ikka ja jälle tagasi satun, erinevalt ilusalongidest, mida külastanud olen.

Kommentaare ei ole: