pühapäev, 25. august 2013

I scare myself to death, that's why I keep on running...

Minu selle aasta sünnipäevakink iseendale oli pilet Robbie Williamsi kontsertile. Nii uskumatu kui see ka ei ole, siis avastasin, et ma ei ole lauluväljakul mitte ühelgi suurel kontsertil veel käinud. Seega RW oli minu esimene! 

Ilm oli ideaalne, ei mingit vihma ning mõnusalt soe suveõhtu. Mass, mis lauluväljakule kokku tuli, oli meeletu (ca 63 000 külastajat). Arvestades seda, oli aga trügimist üllatavalt vähe ning sai mõnusalt kontserti nautida. Soojendusesinejana astus üles Olly Murs, kelle nimi mulle võõras oli, kuid lood kõlasid kõik tuttavad. Peaksin mainima, et äärmiselt sümpaatne tegelane :) 

Robbie lavale tuleku ajaks oli taevas päikeseloojangust punaseks värvunud. Ilus. Kui nüüd Robbiest rääkida, siis ta on ikka super äge. Ma ei ütleks, et ma tema kirglik fänn olen, aga jah osad lood on ikka pähe kulunud, kuid nii mõndagi esitlusele tulnud lugu kuulsin esimest korda. Kogu see show, olek, karsima - väga väga äge! Kes käis, eks see saab aru millest ma räägin ;)

Kommentaare ei ole: