reede, 9. august 2013

Jalutuskäik Sorini mõisa pargis


Anton Tšehhovi "Kajakas" ainetel: "Jalutuskäik Sorini mõisa pargis"

Lavastaja: Tiina Rumm
Mängukoht: Rakvere Rahvaaed
Rakvere Linnanoorte Näitetrupp

Selle lavastuse peale sattusin ma vaid asjaolul, et tegemist oli ühe hooandja projektiga. Kuna ikkagi tegemist teatriga ning veel kodulinnas, siis ei olnud mul ju tegelikult muud valikut kui projektile natuke hoogu anda. Tundus, et neid kes samuti antud projekti väärtustasid leidus veelgi, sest vajalik summa saadi kokku. Tasuks projekti toetamise eest sain ma antud etendusele pileti koos õhtusöögiga :) Meeldiv!

Laupäeva (03.08) õhtul võtsingi vanemad kaasa ning suundusime Rakvere Rahvaaeda. Tegemist oli ilusa ning mõnusalt sooja augustiõhtuga, ehk igati ideaalne etenduse nautimiseks. Kohale jõudes paluti meil valida endale sobilik laud ning seadsimegi ennast ilusti sisse. Muideks, enne etendust kava sirvides oli positiivselt üllatav tänatavate isikute nimekirjast ennast leida ;)

Etendus toimus neljas vaatuses, mis kõik mängiti erinevates kohtades -  3 pargis ning viimane vaatus rahvamaja suures saalis. Vaatused olid kõik keskmiselt 30min pikad ning igal vaheajal serveeriti laudadele järgmine käik õhtusöögist ehk kokku oli meil siis neljakäiguline õhtusöök (ja oi millised portsjonid... vene köök ikkagi!). 

Tšehhovi Kajakat olin ma enne näinud Von Krahli Teatri esitluses, kuid antud lavastus oli hoopis teise vaatenurga alt. Kuidagi lihtsam ning kergem, kuigi sisu oli endiselt sünge. 2,5h möödusid lennates -  lavastus lihtsalt meeldis. Noored mängisid südamega ning hea oli vahelduseks uusi nägusid "lavalaudadel" näha. Kel õnnestus vaatamas käia, need tõenäoliselt nõustuvad muga :) Eraldi tooksin näitlejatest välja Eliis Uudekülli, kes minu jaoks teistest enam silma paistis. Ja oh kus need noored alles said mööda rahvaaeda ringi joosta...

Kahju on vaid sellest, et etendust nii vähe reklaamiti, sest ega kui ma ise poleks seda hooandjas näinud, siis poleks ka mina sellest midagi teadnud. Teatrikülastajaid oli vähemalt sellel etendusel kus mina käisin üllatavalt vähe, ca 40-50 inimest. 

Kommentaare ei ole: