pühapäev, 25. august 2013

Narva Energiajooks (21,1km)

10.aug toimus Narvas järjekordne linnajooksude sarja etapp. Kuna hetkel on veel plaanis selle sarja kuldrada läbida, siis ei olnud muud valikut kui vaid starti minna, kuigi peale xdreami öist etappi väga trenni teinud ei olnud. 

Kõva häälega küll välja ei julgenud öelda, aga tegelikult olin endale mõttes seadnud eesmärgi Narvas joosta alla kahe tunni. Ei ole just väga suur eesmärk, aga arvestades, et viimased aastad ei ole ma kahe tunni piiri erinevatel põhjustel alistanud, siis hõljus selle eesmärgi juures ikkagi väga suur küsimärk. 

Ilm oli Tallinnas hommikul pilvine, seega minu jaoks selline ideaalne jooksuilm. Mida lähemale Narvale jõudsime, seda hõredamaks need pilved jäid ning stardihetkel lõõskas juba korralik päike. Õnneks leidus vahelduva eduga ka pilvi, seega täielikku ülekuumenemist ei tekkinud, aga palav oli ikka küll, seega igas joogipunktis sai endale paar topsi vett pähe valatud. 

Rada oli natuke igav, eriti üks pikk-pikk sirge asfaltil, kus päike eriti julmalt piinas. Lisaks joosti poolmaratonil kaks 10,5km ringi, mis oli ka natu üllatav, sest üldjuhul on 21,1km ikka üks pikk ring. Samas ega põhjust virisemiseks polnud ehk tõenäoliselt järgmine aasta lähen sinna jälle jooksma ;) 

Kuna Rakvere ööjooksu rikkus mul korraldajate poolt pakutav geel (isostar) ära, siis sel korral otsustasin kindla peale välja minna ning võtsin ise oma geeli kaasa, mida ka eelnevatel võistlustel kasutanud olin. Geeli võtsin sisse 14km peal, kuid taaskord ajas see mul südame pahaks ja pani kõhu valutama, seega kuni 17km-ni oli jooksmine ikka korralik piin, aga õnneks läks see üle ja sain ikka õnnelikult finishisse. 

Lõplik aeg 1:57:37 ehk siis sain oma eesmärgi täidetud ning mitmeid aastaid ületamatuna näiv 2h piir sai lõpuks alistatud. Nüüd on juba veidi julgem tunne 8sep Tallinnas maratoni joosta :)

Kommentaare ei ole: