esmaspäev, 26. august 2013

Öös on asju :)

Pildi panin Aive-lt tuuri :)

See, et mulle Tanel Padar and the Sun meeldib, selles pole midagi uut. See, et mulle Evelin Võigemast meeldib, selles pole ka midagi uut. Ja oh seda rõõmu kui ma ükspäev avastasin, et need kaks on korraga laval. Ei olnud vaja pikalt mõelda, kui piletid olid soetatud. Polnud oluline, kellega ma sinna lähen, vaid see, et ma sinna lähen :D

Kontsert toimus Lohusalu sadamas, seega sõitsime Riiast otse Lohusallu. Rahvast oli palju ja parkimisega natuke tegemist. Samas oodati ilusti ära, et rahvas ilusti kohale jõuaks, mistõttu algus natu hilines, aga ma arvan, et keegi ei pannud seda pahaks. Kui algul tundus, et saab külm õhtu olema ja haarasin isegi kindad kaasa, siis tegelikult rahva keskel oli olemine mõnus - ei olnud külm ega palav. 

Taevas paistis kollane kuu, mille valgus merel sillerdas.. ja siis hakkaski pihta! Algul esitas Tannu mõned lood üksi, et rahvast natuke üles kütta ning siis... siis tuli Evelin. Oeh, neile kahele on seda annet ikka antud ja mitte vähe! Mõlemad on ikka lavale loodud ja no koos olid nad lihtsalt super. Repertuaar, mis esitamisele tuli, oli üliäge ning lisaks sai nalja rohkem kui nabani. Nagu Evelin ütles, et tundub, et nad on aasta 2013 meelelahutajad :D 

Kommentaare ei ole: