kolmapäev, 9. oktoober 2013

Those sweet lazy mornings by the ocean ..

Reisi esimene päev on alati mõnus, sest kõik on alles ees. Kuna polnud ka mingit konkreetset plaani, mida teha või kuhu minna, siis peamine eesmärk oli mõnusalt välja puhata, mis väljendus selles, et ajasin ennast voodist püsti alles siis, kui Meelik ja Aive olid linnapeal juba ühe tiiru teinud ning värsked saiakesed ja kuum kohvi olid mind laual ootamas. 

Kui mina alles oma "hommikut" nautisin, kibelesid teised juba uuesti välja, et ümbruskonnaga tutvuda. Kuna ma ei viitsid kiirustada, siis leppisimegi kokku, et nad lähevad ringi sõitma ja ma võtan rahulikult kuni valims saan omadega :) Ei läinud paari tundigi, kui olin valmis Portugali avastama minema. Kõigepealt otsustasime oma kodulinnaga tutvuda, milleks oli Nazare

Nazare on armas linnake, mis asub otse ookeani kaldal mäe nõlval. Seal on palju kitsaid ühesuunalisi tänavaid ning ilusad vaated ookeanile ning mägedele. Oma jalutuskäigul sattusime sisse ka ühte pisikesse poekesse, kus üks onu Portugalile tüüpilisi paate ise valmistas ja neid ka müüs. Kaks neist leidis oma teekonna Eestisse - üks minu ja teine A kohvris :)

Kuna ilm oli mõnusalt soe ja päikeseline, siis oli ju vaja kohe ka ujuma minna. Otsustasime, et ei lähe randa mis kohe linnas asub, vaid veidi eemale. Seega maandusime lõpuks kohas nimega Praia de Legua. Kohale jõudes ja laineid nähes sai selgeks, et ujuma vist väga ei saa minna, kuid varbad oli siiski vaja vette pista. Nii me seal seisime ja mõnulesime -  vesi paitas varbaid ning päike põski. Ja siis... tuli laine.. ja enam ei olnud ainult varbad vees.. Kohe hakkas kiire kalda poole :D Natuke aega kuivatasime oma pükse, kuid siis suundusime koju, et kuivad riided selga panna ja õhtusööki otsima minna.

Õhtusöögi kohaks valisime TripAdvisor-i soovitusel koha nimega Maria do Mar, mis oli mõnusalt hubane ja kodune ning mille omanik/perenaine oli super lahe isiksus :) Kuna mereannid ei ole minu sõbrad, siis menüü minu jaoks oli väga kesine, kuid A ja M oleks vist praktiliselt kõike endale tellinud. Lõpuks piirdusid nad kahepeale siiski kolme põhiroaga ja mina sain omale veiseliha. Kui toite lauale hakati kandma, siis puhkesime kõik kõva häälega naerma, sest kogused olid meeletult suured. Asja tegi veel paremaks see, et mulle mu liha ei maitsenud, seega M ja A pidid selle ka veel ära sööma. Vaesekesed nägid ikka kõvasti vaeva, kuid siiski kõike otsa ei saanud... Perenaine käis ka vahepeal me laua juures ja ütles Meelikule, et kui ta taldrikut puhtaks ei söö, siis saab magustoidu asemel supi :D  Õnneks seda viimast siiski ei juhtunud ja lubati siiski magustoitu süüa. 

Restoranist lahkudes oli olemine nii raske, sest kõht oli liiga täis (ma ei tea küll millest mul kõht tühi oli), aga see jalutuskäik restoranist koju oli mõnusalt värskendav.







Kommentaare ei ole: