kolmapäev, 22. veebruar 2012

A day full of adrenaline

Hommikul ärgates oli juba selline tunne, et sellest tuleb üks äge päev ja nüüd võin juba öelda, et see tunne ei petnud mind.

Esimene ettevõtmine oli Queenstownis jetiga sõitmine - Shotover Jet. Kui algselt oli kartus, et saame märjaks ja jube hirmus on, siis tegelikult oli fun. Alguses oli veidi kõhe tunne kui kaljunukkidest mõne cm kauguselt möödusime ning 360 kraadiseid pöördeid, kuid juht oli osav ja jet oli mugav ehk siis pure fun.

Hommikust saati olin pingsalt vahtinud taevasse ning lootnud, et pilved hajuvad ning läheb veidi selgemaks, et saaksime minna hüppama .. lennukist alla. Tegelikult oli plaanis juba hüpata eile, Fox Glacier'l, kuid kuna terve päev kallas paduvihma, siis jäi see paraku ära :(

Kui enne jeti sõitu öeldi, et veel ei teata, kas täna hüpatakse või mitte, siis peale jeti sõitu saime juba rohelise tule - hüppamine toimub! Aga täietsi kindel ei saanud ikka veel olla.. pool tundi enne starti tuli teha weather check, et kindel olla, et ikka saab hüpata. Ja taaskord saime rohelise tule.

Hüppamine toimus Glenorchy airfield'l, ca 45 min sõit Queenstown-st. Meiega koos sõitsid sinna veel 1 saksa poiss ning 2 šveitslast ning kohapeal olid veel mõned. Meie seltskonnast läksime esimesena õhku mina ja Aive. Kuna mõlemil oli tegemist esimese korraga, siis otsustasime hüpata 12 000ft kõrguselt ning tandemis.

Minu instruktoriks oli brasiillane. Väga lahe tüüp :) Sel ajal kui ta mulle trakse selga aitas, teatas ta rõõmsalt "you know, you're gonna sit in my lap the whole way up. I'm gonna enjoy it and I hope you'll also" :) No tegelt nii oligi, süles me instruktoritel istusime, sest lennukis olemise ajal tegid nad ettevalmistusi alla hüppamiseks - kinnitasid igasugu klambreid ning riietasid meid :)

Üllataval kombel ei olnud ma isegi veidi närvis. Eeldasin, et küll ma paanikasse satun kui lennuki serval kõõlun, aga isegi see polnud õudne. Veidi naljakas, sest tegelikult kardan ma kõrgust.. näiteks rippsildadel olles. Aga seda paanikat ei tulnudki.. sain vaevalt jalad lennuki uksest välja kui juba ma alla poole kukkusingi 200km/h. See oli AWESOME!!!!


Kommentaare ei ole: