laupäev, 24. jaanuar 2009

Ereti ja Pirgsi ehitusrubriik

Pirgs remondib oma korterit ja mina pean oma neljast seinast kodu looma. Seega, viimaste kuude jooksul on meie nö blondide hetkede arv korralikult kasvanud, kuna me teadmised ehitusvaldkonnas on ju meeletud :D

Mõningaid näiteid, kuidas me tarkust omandasime:

1. Pirgsil vaja elektrinäitude arvesti välja vahetada. Nii, elektrionu tuli kohale, teeb oma töö ilusti ära ja küsib Pirgsilt, et noh, mis ma nüüd sellega teen, kas jätan niisama rippuma. Pirgs vaatab onule otsa, et mis ta peab nüüd vastuse andma v? vaikus.... vaikus... ja siis Pirgs vastab, et kust tema teab mis sellega teha tuleb, et kas peab rippuma või mitte. Onu vangutab pead ja räägib, mis vaja teha on ja küsib, et kas on mõni mees kes vajalikud asjad võiks ära teha. Pirgs raputab pead. Onu mõtleb veits ja uurib, et kas Pirgsil oleks kohe aega poodi minna, et vajalikud asjad soetada. On aega. Minnakse koos poodi, ostetakse vajalikud asjad ning õhtuks on kõik asjad omal kohal ja arvesti ei ripugi niisama juhtme otsas vaid on ilusti elektrikapis, nii nagu peab :)

2. Mul vaja toruteipi. Sõber selgitab ilusti ära, et milline see välja näeb ja nii ma siis suundungi ehituspoodi. Otsejoones leti juurde, kus terve hulk erinevaid teipe, küll peegli jaoks, küll kahepoolset... aga mida ei ole, on toruteip. Nojah, vaatan nõutu näoga ringi ja lähen siis müüja käest küsima, et kust ma toruteipi leiaks. Too näitab mulle leti kätte, kust ma seda küsima pean. Lähen siis sinna ja küsin asjalikult, et palun mulle toruteipi. Müüja seepeale, et millist te soovite. Ehh, misasja... neid on erinevaid v.... ja kust ma peaks teadma millist mul vaja on ... ja nii ma sealt poest lahkusin - ilma toruteibita. Räägin siis vennale, et vot mis häda mul on.. too läheb tuppa ja toob mulle toruteibi :)

3. Pirgs läheb oma parketile järele. Jõuab ilusti lao juurde, kust ta selle kätte peaks saama. Astub sisse ja teatab, et ta tuli parketile järgi. Noormees vaatab välja ja näeb pisikest punast autot ja küsib, et kas te kavatsete selle parketi sinna ära mahutada. Pirgs vaatab suurte silmadega otsa ja teatab, et jaaaa. Noormees seepeale, et kas te kavatsete ise selle parketi sinna autosse tassida. Pirgs vastu, et jaa (siinkohal peaks mainima, et Pirgsil olid all kõrged kontsad ja seljas mini :D). Noormees vaatab kahtlase pilguga ja küsib, et kas te õhtul olete kodus. Pirgs mõtleb ja vastab, et jaa ning seepeale teatas noormees, et nad toimetavad ise parketi õhtul kohale. Ja nii oligi, õhtul toodi Pirgsile parkett koju ja tassiti trepist üles ka veel :)

4. Mul vaja värvilahendus majja tuua, sest tol hetkel kui oli vaja arendajale öelda, mis värvi seinu ma tahan, ei suutnud ma otsust langetada ning lasin kõik seinad peaaegu valgeks värvida. Ükspäev Pirgsiga järjekordselt ehituspoes ringi kolades tuli hiilgav idee, et ostame seinavärvi ja maalerdame mu seinad ära. Mõeldud tehtud. Järgmise päeva lõunapausi kasutasin ma ettevalmistustöödeks ning Pirgs selleks, et kodunt taburet tuua. Õhtul jäi veel seinte ülemine äär teipida, aga oh üllatust, me Pirgsiga ju mõlemad jupatsid. Nii me siis kuhjasimegi tabureti peale igasugu kraami, mis tol hetkel korteris leidus: padjad, voodipesu jne.. ning selle kuhja otsas, kikivarvukil olles (Pirgs hoidis mind kuidagi moodi kinni) suustin siiski selle ülemise ääre kuidagi ära teipida. Ja entusiastlikult me värvimist alustasimegi. Ja nii umbes 5 min pärast saabus ahastus .. see nägi välja nagu õudusunenägu.. niiiiii kole. Pirgs jõudis juba vahepeal Ok'le helistada ja maalerdamise hädaabi oligi kohal. Ok näitas kuda tegema peab ning olgem ausad, tema värvitud osa nägi kordades parem välja kui see, mis ma olin teinud :$ Loomulikult ei olnud me mõelnud ka asjaolule, et kahe erineva värvi jaoks oleks võinud osta erinevad värvialused ning rullid kui tahta neid samal ajal värvida ning nii me neid asju algul pesime, kuid pärast läksime ikka poodi ja ostsime uued. Ja siis värvisime veel korra ... ja veel korra... ikka jube õudne... kassiahastus peal... ja siis värvisime veel korra... päris hea juba, aga mitte veel see .. . ja siis värvisin veel korra... ja vahepeal käisime 3 korda värvi juurde ostmas... kord punast, kord halli, siis jälle punast... Igastahes sai see sein 5x värvitud.. endiselt on natu triibuline, aga see ongi kunst :P

Ei, tagantjärele mõeldes on nalja nabani. Ise ka ei usu, kui blondid me vahel olla võime. Aga samas võime tõdeda, et siiamaani oleme hakkama saanud ja saame ka edaspidi. Ning nagu Pirgs ütes: "Kõige tõhusam tööriist on naeratus :D"

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kuulge, kasutage toruteibi asemel ikka vana-head takku :) Toruteip on uue aja leiutis ja ...

@Sipsu