reede, 23. jaanuar 2009

Vertigo

Eret on töörügaja, staazikas ja mitmekordne. Ereti tööandja arvab nii. Seepärast premeerib ta Eretit Vertigo külastustega. Mina olen Ereti suur sõber. Mina arvan nii. Seekord tegin Laurtsile ära ja sain Ereti ja ta kinkekaardi omale :p

Vertigos olin eelnevalt ka paar korda käinud ja mingi kindlapeale söögi tellinud, kõhu täis saanud ja lahkunud. Sest see pole nagu atmosfääriga koht, minu jaoks. Imelised pooleteise inimese toolid on seal positiivse killuna, sellised pooleteise inimese toolid, et täitsa mahuks kahekesi ka kudrutama ja hõõgveini luristama. Muu sisustus ja interjöör on vaeseke väsinukese ja kitši muljega. Kuid taolise tooli hangiks endalegi.

Kuna me just omaenda raha ei lugenud, siis vähemalt minul oli mõte, et prooviks midagi, mida muidu ei riskiks. Saingi pärast piinlikkust (vist prantsuse) keele oskamatuse tõttu päris huvitava kompoti toorvorstist, hanemaksast ja kanakoivast. Eret seevastu oli nii originaalne, et palus suisa lisaaega mõtlemiseks, et valida kõikidest valikutest välja kõige tavalisem kanapasta :D Igas päevas omad rasked otsused, saame aru :p Kook ja cappucino jätsid minusuguse kohvikumuti nii külmaks, et.. tean x paremat kohta kohe öelda kuhu kohvi-koogitama kedagi saata.

Kokkuvõte on see, et Ereti tööandja ruulib! Vertigo mitte võrdväärselt :)

Kommentaare ei ole: