esmaspäev, 26. jaanuar 2009

Get a life!!!

Pole ime, et me Pirgsiga suht kogu aeg ninapidi koos oleme. Reedel veini klaasi taga jutustades leidsime, et me elud hetkel ikka niivõrd sarnased. Mõlemad oleme parajad rotid ja meestest ei tasu üldse rääkida. Ning järgnevat dialoogi tuleb meil päris tihti ette (kord olen x mina, kord Pirgs):

x: kuule, mis sa arvad kui läheks täna natu hiljem jooksma, mul vaja veel tööd teha
y: oh, väga hea, mul ka vaja veits kauem olla
x: kuule, ma pean peale jooksu veel veidike tööd tegema
y: super, mul ka vaja veel tööd teha...

...ja nii me istume kahekesi mu diivanil, nohistame tööd teha ja märkamatult on saabunud öö - kell on pool 3...

x: kuule, läheks praegu magama ära, aga läheks hommikul vara tööle.
y: ideaalne!!!

... ja seame äratuskella helisema 6:45'ks...

Millegipärast on vanemad mu pärast mures, sest viimane kord kui Rakveres käisin teatas ema mulle: kallis laps, võta see veinikanister kaasa, saate Pirgitiga õhtuti lõõgastuda.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Õnneks sai roti aasta just läbi :p

Mari ütles ...

Hehehe... ema igatahes sai nipi teada, kuidas last koju saab meelitada! ;-)

Anneli ütles ...

ull mitte hull (by default) :P

Pirgit ütles ...

kuna kogu aeg möödub tööl, siis ei jää teatud teemadel muud üle kui tööellu tungida:
"see kolmik on ranges suhtes või vabasuhtes?" - jutt käib objekti parameetritest.
"..et tuleks välja, kas vara on ikkagi armas firmale veel" - ei saa ju infosüsteemides ka tundeid arvestamata jätta :H

Anonüümne ütles ...

Amiable dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.