pühapäev, 10. veebruar 2013

Suusalumi suusalumi, sadas õhtust hommikuni...

Mulle meeldib suusatada, väga, missest et ma rajal just kõige kiirem ei ole. Kuigi Nõmme suusarajad on mul praktiliselt ukse all, siis Nõmmele olen jõudnud sel hooajal vaid korra ja sedagi vaid asjaolul, et osaleda TriSmile-i suusatrennis.

Kui vähegi võimalust, siis sõidan ma Kõrvemaale. Ma isegi ei tea, mis selle koha võlu on, kuid mulle seal meeldib. Esiteks saab seal mõnusalt oma tempos kulgeda - pikal rajal üldjuhul ei ole neid palju kellele jalgu jään ning ka neid pole palju, kes mulle jalgu jääks. Teiseks muidugi asjaolu, et kui väga ei viitsi enam pingutada või väsimus tuleb peale, siis üldjuhul ei anna midagi muud teha kui lõpuni sõita, sest esimeste väsimuse tundemärkide tekkeks olen umbes poolel teel ja siis enam mingit lõikamise võimalust pole. Kolmas pluss on veel ka see, et Kõrvemaale sõit on korralik ettevõtmine ehk siis mõnus aeg iseendale koos spordi ning sõpradega.

Suusakilomeetreid on sel hooajal kogunenud häbiväärselt vähe... napilt üle 100km-i. Loodetavasti tuleb veel mõni lisaks enne kui ära sõidan ja äkki on isegi tagasi tulles veel mõni suusarada sõidukõlblik :)


- Posted using BlogPress from my iPad

Kommentaare ei ole: