neljapäev, 7. märts 2013

Zanzibar päev 2 - tõeline puhkus (lebo päev)

Hommikul polnud meil vaja kella peale ärgata, mis oli selle reisi jooksul esimene kord. Loodetavasti mitte viimane:) Vaatamata sellele läksid silmaluugid lahti ikkagi juba pisut pärast 7. Loivasime koheselt hommikusöögile, kus pistsin nahka 2 pannkooki + terve muna ja siis korraliku kuhja puuvilju, milledest üks on mulle siiamaani tundmatu. Mariti taldrikule rändas eksikombel pannakaid tervelt 3 ja seega puuviljadele kõhus ruumi ei jäändki :(

Kõht punni vitsutatud, otsustasime oma valgeid kõhtusi päikesele näidata, seega suundusime esmalt oma rannarätte lunastama. See süsteem on neil päris hästi sisse seatud - nimelt saab check-ini tehes rätiku talongi ja siis rannarätti soovides annad oma talongi ära ja vastu saad räti. Plaazhilt lahkudes toimub vastupidine toiming.

Otsiseme endile meelepärased toolid, hankisime madratsid ning viskasime pikali. Mõne aja pärast ajasin ennest püsti,et bassus ennast jahutada, sest pikali olles hakkas jube ruttu väljakannatamatult palav. Vesi oli mõnus, aga mitte just jahutav (kodus on vannivesi umbes sama soe:)) Tundus, et ka Marit ei suutnud pikali olla, sest ta siiberdas pidevalt rannas ringi, vahepeal jalgu pidi vees sulberdades ja samal ajal fotokat piinates.

Kuna meil siin muuhulgas ka väike spa, siis oli vaja elu uurida, seda enam, et plaan oma varbad ilusaks teha tekkis juba mõnda aga tagasi. Oh seda toredust, kohe täna oldi meid rõõmuga valmis vastu võtma :) Just selleks ajaks, kui ma pidin spasse minema, otsustas vihmapilv ennast näidata ja ka esimesed piisad juba meile kaela lajatada. Well, minu jaoks oli see ideaalne ajastus... Polnud kahju rannast lahkuda :p

Tunni pärast väljusin spaast ilusate roosade varvastega, mis olid saanud veel lisaks rohked kaunistused. Samal ajal kui Marit minu eeskuju jälgis ja oma varbaid tuunima läks seadsin mina ennast mugavalt sisse hallis olevale voodile, et kolada natuke interneti avarustes :)

Selleks ajaks kui ka Marit kauniste varvastega spast väljus, otsustas ka päike ennast uuesti ilmutama hakata, seega seadsime ennast uuesti sisse rannatoolidele. Enne veel tellisime värsked puuviljakokteilid, mis meile kenasti randa järgi toodi. Kusjuures siinsed kokteilid on ikka imehead, ei jää muud üle kui kohalikele meistritele nende valmistamise eest au anda :)
Meie rõõmuks oli randa tekkinud ka mõnus tuuleke, seega rannatoolil lebamine ei olnudki enam raske töö. Täna käisin ka lõpuks india ookeanis ujumas ära, kus kohe ka mingi eluka käest kõrvetada sain... Õnneks ühtegi märki sellest ei ole :)

Kuna meie lõunasöögiks oli vaid üks kosutav puuviljakoteil, siis oli kõht juba vaikselt tühjaks hakanud minema, seega ca 5 ajal otsustasime tuppa ära minna ja ennast õhtusöögiks valmis seada. Õhtusööki nautisime täna elava muusika saatel, kus kohalik pande mängis igasugu muusikat. Küll võis ära tunda vanu klassikuid, itaaliapäraseid lugusid kui ka kohalikku stiili. Kuna nad olid nii toredad, siis aeg möödus märkamatult ehk kell oli juba 10 saanud ehk oli aeg põhku pugeda...