neljapäev, 14. märts 2013

Zanzibar päev 5 - lebo vol.2

Kuna eilne päev merel oli päris väsitav, siis ei kavatsendki täna normaalsel ajal üles ärgata, vaid põõnasin pea poole 9-ni ja uimerdasin siin hommikust sööma. Täna küsiti hommikusöögi lauas nimeliselt, kas soovin teed või kohvi... Ma ei saa aru, kust too konkreetne isik mu nime teadis, sest enne ei ole ta mind teenindanud ning hotellituba on Mariti mitte minu nimel. Aga vahva ikkagi :)

Pilve tagant ilmus päike välja, seega lunastasime oma rannarätid ja läksime bassu äärde pikutama. Kuigi vahepeal oli mõte, et läheks vuraks oma pisikese punase suksuga saare peal ringi, siis reaalsuses tuli nii suur laiskus peale, et otsustasime niisama edasi vedeleda. Vahepeal asendas päikese must vihmapilv, seega muutsime oma asukohta basseini äärest ühisala voodisse (et nautida interneti rõõme) ja kui ilm taas selgenes, siis kolisime ookeani äärsetele rannatoolidele. Tuul oli rannas aga meeletult tugev, lausa jahe hakkas .. Ja kuna mul oli ka kõht veits tühjaks läinud, siis pugesin rannabaari tuulevarju ning nautisin kohalikku puuviljasalatit ja cappicinot, mis oli maruhea! Kohe näha, et antud hotell kuulub itaallastele :p Ja kuna cappuccino oli nii maruhea, siis ei saanud ju ühega piirduda. Tellisin veel teisegi, mis mulle aga niisama anti (sest ma olen lihtsalt nii nummi :p).

Kui lõpuks tuppa minema hakkasin, siis sain kõne Badi-lt, et neil on homseks safari broneeritud ja et oleks maruvahva kui me nendega kaasa läheme. Ütlesin, et tuleme rõõmuga kui just jälle vihma ei saja ... Ehk siis homme jälle merele, jeeei :)

Ma ei tea kuhu see aeg kadus, aga õhtusöögile jõudsime taaskord enda kohta hilja, s.o peale 8-t. Ma ei tea kuda nad siin seda toitu valmistavad, aga isegi kõige tavapärasem pasta tomatikastmega maitses lihtsalt super hästi :) Peale õhtusööki käis Marit veel baaris, et võtta endale juba tradistiooniks saanud õhtune mojito ja nii see päev õhtusse veereski....


- Posted using BlogPress from my iPad

Kommentaare ei ole: