neljapäev, 26. juuni 2014

Diamonds are girl's best friends

Eileõhtune lausvihm ning ainult vihma lubav ilmaennustus panid ärgates esimese asjana aknast välja vaatama. Kui taevas hall ja vihma sajab, siis magan edasi. Kui taevas aga sinine, siis tuleb kiirelt voodist välja ronida ja maailma uudistama minna. Meie rõõmuks oli taevas suht-koht sinine, seega seadsime sammud hommikusöögile ja seejärel ajasime autole hääled sisse ja sõitsime Table Mountain'i juurde, et sealt siis cable car'ga tippu sõita.

Palju õnne kõrguse kartjatele ehk siis mulle. Hingasin sügavalt sisse ja välja ning manitsesin ennast rahulikuks jääma. Ei ole just kõige mõnusam kõikuda mingi trossi otsas kuristiku kohal, aga hakkama sain. Õnneks polnud see "õhusõit" ka kõige pikem. Tegin endale mõttes pai, et ilusti vastu pidasin ja astusin "autost" välja. Küll on ikka tore kui jalge all on kindel pind :) Kui nüüd aus olla, siis see kõrgus ei häirinudki mind nii palju kui need kuradi hiinlased, kes mul seal seljas elasid. Üks oli lausa nii jultunud, et arvas et ma olen mingi postament millele võib toetuda, et fotosid teha. Vaatasin talle kurja pilguga otsa andes mõista mida ma sellest asjast arvan, mille peale ta taandus.

Wow, wow, wow millised vaated. Ei taha küll kõlada nagu katkine grammofon, aga no see on lihtsalt ebamaiselt ilus. Ega siis Table Mountain ilma asjata uue maailma 7 loodusime hulka kuulu. Uimerdasime mööda erinevaid radu ja suvalisi kive ringi, kui tuul tugevnes ning tundsime esimesi vihmapiisku oma põskedel. Otsisin kotist vihmakeebi välja, aga omamoodi katsumus oli selle selga saamine sellise tuulega - lõpuks see Mariti abiga siiki õnnestus ja minust sai ilus kollane muumitroll. Meie imelised vaated olid sekundiga olematud. Me olime täiesti pilve sees. Nägime vaid kuda pilv nagu aur mööda vihises. See oli nii nii äge. Tatsasime ringi nagu siilid udus, endal suud kõrvuni peas. Meile vastu tulevad inimesed vaatasid meid kui tulnukaid ja uurisid, et ega meil külm pole. Ilmselgelt paistsime oma seelikutes ja plätudes silma, kui kõik ülejäänud olid paksult jopedesse mässitud ja mütsid peas.

Kui Table Mountainiga olime lõpetanud, siis kuna allpool paistis päike, otsustasime minna uurima, kas meil õnnestub saada Robben Island'le. Kahjuks oli tänaseks viimane laev lahkunud ja kuna homme juba Kapplinnast lahkume, siis sel korral jääb meil seal saarel käimata. Ega me seetõttu veel päid norgu lasknud.

Otsustasime niisama Waterfront's ringi vaadata. Juba paari minuti möödudes lõid mõlemil silmad särama, kui avastasime, et Clock Tower Shopping Center's asub Diamond Museum. No olgem ausad, millise naise see külmaks jätaks!?! Meie üllatuseks oli sissepääs tasuta. Meiega tuli kaasa giid, kes meile rääkis teemantite ajaloost ja muid huvitavaid fakte nende kohta. Nägime, kuidas teemanteid töödeldakse ja ehteid valmistatakse, sest seal samuses tehtigi teemantehteid, mis kannavad Shimansky firmamärki. Ja siis jõudsime ehtepoodi, see on veel hullem kui laste viimine kommipoodi. Lisaks teemantitele müüdi seal ka tanzanite'i, mis väidetavalt pidi muutuva veel väärtuslikumaks kui ta praegu on, sest see vääriskivi pidavat loodusest lihtsalt otsa lõppema. Seega väga hea investeering ja olin oma eelmise aasta ostu üle veel õnnelikum. Sel korral otsustasin aga krediitkaardi rahakotis hoida ja kordasin endale, et mul ei ole midagi vaja. Suutsin vastu pidada ja väljusime mõlemad ilma ostudeta, samal ajal naeratades, et selle koha olime avastanud.

Edasi kolasime niisama ja vaatasime, mis waterfront'l meile pakkuda on. Külastasime Alfred Mall'i, kus tegime väikese riiete shopingu. Seejärel asusime läbi Victoria & Alfred Market on the Wharf'lt ja siis suundusime mereelukaid vaatama Two Oceans Aquarium'sse. Akvaariumid on alati toredad. Nii ka see - ei midagi erilist, aga tore koht kus natuke aega veeta. Kui akvaariumist lõpuks välja saime, siis hakkas parajasti vihma sadama, seega otsustasime tagasi hotelli minna.

Meie linnaosas paistis päike. Viskasime asjad hotelli ning liikusime kohe välja, et otsida koht kus õhtust süüa. Nagu eilegi ei olnud me lõunat söönud, seega kõht oli päris tühi. Tänaseks väljavalituks osutus ZenZero. Väga mõnus atmosfäär, suurepärane teenindus ning siiani parimad toidud mis siin linnas maitsnud olen. Vägagi soovitan!