reede, 27. juuni 2014

On the road again - Day 11

Äratus kell 8, sest täna oli vaja varakult liikvele saada kuna ees ootas pikk-pikk sõit. Nii uskumatu kui see ka ei tundu, siis olin juba ärkvel enne kella ning alarmi kõlades ajasin ennast kohe voodist püsti. Pakkisime viimased asjad, sõime kõhud täis ja asusimegi teele.

Täna oli taas minu kord rooli istuda, tegelt mulle see isegi meeldis. Nimelt ei kavatsenud me oma järgmisesse sihtkohta liikuda mitte mööda kõige kiiremat ega ka kõige lühemat teed pidi. Otsustasime teha väikese ringi, et läbida üks lahe teelõik - Swartberg Pass. Pean juba ette ruttavalt mainima, et see oli seda väärt. Kitsas kruusatee, mis kulges nagu uss üle mäeaheliku ja seda ca 27km. Lubatud kiirus 20km/h! Pure fun! :)Tegelikult on siin isegi kiirteedel suht fun sõita ja no need vaated. Minu aravtes on siin konstantselt imeline vaade, vahet ei ole kus asud.

Eile arvasime, et poolel maal vahetame juhti, aga lõpuks sõitsin ikkagi ise terve maa Kapplinnast Knysna'sse, mis teeb kokku ca 600km ning aega võttis see ca 8h. Kui hotelli kohale jõudsime, siis olin tegelt päris väss omadega. Aga see oli seda väärt. Ja meie hotell Knysna's. See on imearmas, nagu nukumaja - kõik on perfektne :) Kuigi broneerinud olime endale toa aiavaatega, siis meie üllatuseks anti meile imearmas tuba, millel on rõdu ja kõik ookeanivaatega.

Välja õhtust sööma minna ei viitsinud/jaksanud. Seega otsisime välja oma snäkid, tegime teed/kohvi ning avasime veini pudeli. Tore on! :)

Kommentaare ei ole: