kolmapäev, 25. juuni 2014

Tere, Kapplinn :)

Meie seiklused Entabenis ongi selleks korraks läbi. Äratus kell 3 hommikul. Pakkisime veel viimased asjad kokku ja 3:30 olime uksest väljas - nii nagu kästud. Kohe korjatigi meid peale. Haarasime baarist kaasa enda hommikusöögi karbid, mis olid meid baariletil ilusti rivis ootamas. Koos teiste uniste tegelastega transporditi meid jeepides peavärava juurde kus saime bussi ümber istuda. Ees ootas ca pool h bussislõitu ja siis tuli teha järgmine bussi vahetus.. Seda selleks, et istuda ümber lux bussi, kuna need ei olnud nõus sõitma parki, kus on tolmvad ja auklikud teed.

Peale 4h bussisõitu olimegi Johannesburgi lennujaamas, et lennata Kapplinna. Taaskord sujus kõik suurepäraselt ning paari tunnilise õhulennu järel olimegi Kapplinnas. Wow, siin on soe. Nagu päriselt soe! Talvejope võis kohe kotti tagasi pakkida ja isegi pikki varrukaid polnud vaja. Wow! :) See tundus kuidagi nii uskumatu ja harjumatuna, aga väga väga meeldiv :)

Korjasime üles oma rendiauto, milleks on sel korral sinakas-hall toyota corolla. Päris nunnu, kui nüüd aus olla :) Rooli istus täna Marit ja nagu vasakpoolselt liiklusele kombeks, siis paaril esimesel korral pandi suunatule asemel hoopis kojamehed tööle. Eks ma saan siis homme sama harjutust teha.

Hotelli leidmisega oli väike segadus, sest neil on siin kombeks linnaosa vahetudes ka majade nummerdamist otsast alata. A'la kui mustamäe vahetub kristiineks, siis sõpruse pst maja nmbrid hakkas taas nr 1-st pihta. Seega kobistasime natuke aega vale maja ukse taga, enne kui taipasime, et vist ei ole ikka õige koht :D Loogika õnneks toimis aga hästi, seega peagi leidsime ka õige maja üles :)

Hotelli sisse astudes tundus, et sel korral ei ole tegu millegi erilisega. Kui meile aga tuba kätte anti, siis wow - tuba nagu tanstusaal. Vannitoas nii eraldi vann kui ka dushi nurk. Rõdu - well, see on küll olematu vaatega, aga siiski.. on vähemalt olemas :D ja no asukoht, lihtsalt super! Põhimõtteliselt otse Tablemountain'i all.

Kiire värskendus ja otsustasime ilusat ilma ära kasutada ning ookeani äärde jalutama minna. Mmmmm mõnus mõnus mõnus. Kuna kell oli juba palju, siis tuli otsida restoran kus õhtust süüa. Ei olnud väga keeruline, sest terve tänav oli neid järjest täis. Võtsime esimese ettejuhtuva ja ega kahetsema ei pidanud - toit oli väga maitsev. Samuti oli meil väga hoolitsev kelner, kes ei lasknud isegi veeklaasil pooltühjana seista. Aeg lendas ja juba oligi päike loojumas ja natu hiljem valitses kottpimedus. Komberdasime koju ning et esimest õhtut Kapplinnas ikka ilusti tervitada, siis Marit jooksis baari pudeli veini järgi ;) Puhkus on imeline! :) Cheers!