kolmapäev, 18. juuni 2014

Hello Africa... We are back! :)



Kui eelmine aasta Tansaanias lennukile istusin, et tagasi koju sõita, siis olin kindel, et tulen aafrikasse tagasi. Seda aga, et ma siia nii kiirelt tagasi jõuan ei osanud ma aga uneski näha, sest olin ennast üritanud veenda, et sel aastal ühtegi pikka ja kauget reisil ette ei võta. Ilmselgelt kukkusin ma enese veenmises haledalt läbi. Vähe sellest, et olen taas jõudnud mustale mandrile, on sel korral tegemist ka minu pikima puhkusereisiga - 6 nädalat, millest 2 LAV-s ning 4 Tansaanias.

Kõik see sai aga alguse sellest, et mulle jäi silma Big Five Marathon ja no mul oli ju VAJA seal osaleda. Marit, kes on piisavalt hull, et minu "geniaalsed" plaanid heaks kiita, oli nõus muga LAVi kaasa tulema. Ja no kui juba nii kaugele reisida, siis võiks ju Tansaaniasse ka tagasi minna ja üritada seal Kilimanjaro tippu ronida. Mõeldud, tehtud ja lennukipiletid ostetud.

Üle poole aasta planeerimist ning ootamist ja eile õhtul me teele asusimegi. Kõigepealt Stockholmi, sealt Addis Abebasse ning lõpuks Johannesburgi. Meie rõõmuks oli kas ethiopian airlines meid kudagi "ära unustanud" või igastahes mingi jama korraldanud, seega vabanduseks lennutasid nad meid ühe otsa äriklassis. Selle peale tahaks loota, et tagasi tulles ka midagi sarnast juhtuks, sest nii reisides ei olegi need pikad lennud nii jubedad :) Igastahes nüüd, peale 20h lennukites ja lennujaamades viibimist oleme jõudnud Johannesburgi, kus tervitas meid mõnus talvine ilm +19C ;)

Johannesburgis viibime vaid ühe öö ja meie koduks on Radisson Blu Sandton. Reisi esimesel päeval tuleb ju ennast veidi hellitada, ja 5* hotell on selleks igati sobilik, eriti kui seal on võimalik tasuta ööbida :)  Kahjuks spa on siit ära kolinud, aga lobby on siin ka igati tore, seega kohvi ja mummuline kook elava muusika saatel pole mitte paha ;) 

2 kommentaari:

Priit ütles ...

Seiklusrikast reisi, Eret! Kadestan!

Eret ütles ...

Tänud, Priit! Usun, et seiklustest puudust ei tule :)