pühapäev, 9. jaanuar 2011

Amsterdam

Nagu juba vaikselt traditsiooniks saanud, topin ma detsembris oma paar asja seljakotti ning istun lennukile, et saada mõneks päevaks eemale - eemale kõigest ja kõigist. Ei erinenud ka see detsember ning sel korral viis lennuk mind Amsterdami. Kuna Lauril oli samal ajal puhkus, siis ühines temagi minuga.

Meie mõlemi jaoks oli see esmane Amsterdami külastus ja esmamulje oli vihmane, tuuline ning külm. Õhtul aga hakkas lund sadama ning järgmisel hommikul oli kogu Amsterdam kaetud paksu lumevaibaga. Otsustasime teha linnaga tutvust ning külastada kohalikku teaduskeskust NEMO ja põikasime läbi ka loomaaiast (seda oleme teinud igas linnas kus käime).

Teine päev viis meid Amsterdamist välja - külastasime Leidenit (kus saime teha au ringe bussiga, sest nad olid busside numbreid vahetanud), Noordvijkis asuvat Space Expot ning den Haag-i. Haagi sõitsime selleks, et külastada mini Hollandit, kus pidi avatama ka laser show, kuid "tänu" lumele seda ei avatud :( Järelikult tuleb minna Hollandisse tagasi, et mini Hollandit siiski külastada. Haagi rongijaamas ootas meid aga üllatus, kõik rongid Amsterdami olid lume tõttu tühistatud. Õnneks õnnestus meil siiski ümberistumisega Amsterdami jõuda.

Viimasel päeval hulkusime niisama linnas ringi ning shoppasime natuke. Õhtul olime aga kultuursed ning käisime punaste laternate tänaval naisi vaatamas :)

Lennujaamas ootas meid üllatus, mis tähendas seda et saime veeta 10 toredat tundi lennujaamas oodates.