laupäev, 15. jaanuar 2011

Hell ride to Rakvere

Veidi enam kui aasta tagasi sai minust õnnelik Taibikese omanik, täna aga ootan hinge kinni hoides, kas Taibikesest saab veel asja või kantakse ta maha :(

Neljapäeval peale tööd võtsin suuna Rakvere poole, et minna teatrisse. Paraku otsustas aga üks kits lumehange tagant minu auto ette hüpata, jättes mulle isegi mitte võimalust pidurdamiseks ning nii ma 90km/h talle otsa põrutasingi. Kitse eluküünal paraku selles kokkupõrkes kustus. Taibikesega põrutasime lumevalli ning taibikese saatus peaks lähipäevil selguma. Sel hetkel tundus, et kahjustused väga suured ei ole ning saan siiski Rakverre ära sõidetud, seega politsei loal lahkusin õnnetuskohalt ja sõitsin edasi.

Sellega aga asi ei lõppenud. Sellel teekonnal Rakverre oli mulle veel üht-teist pakkuda. Ca 25km enne Rakveret kaotas minu ees olev auto juhitavuse, tegi 360 kraadise pirueti ning siis veel 180 ning liikus otse minu suunas. Sel korral läks õnneks, suutsime mõlemad pidurdada (tema teekond lõppes küll vallis) ja kokkupõrkest jäi puudu ~2cm . Minu taga sõitev kütuseauto ei jõudnud pidurdada ning kaldus vastassuunda ning sai sealt edukalt mööda sõidetud, sest õnnekombel sel hetkel ühtegi autot vastu ei tulnud.

Jõudsin elusalt pärale. Kergendus. Taibikese alla ilmus alga loik ning järgmise päeva hommikul toimetas puksiir ta minema :(


Kommentaare ei ole: