kolmapäev, 26. jaanuar 2011

Desiree Ilusalong

Spaade ja ilusalongide külastamine jätkub täies hoos. Sel korral nautisin ma Desiree ilusalongi poolt pakutavat hoolitsust - Madagaskar.

Desireel on Tallinnas 3 salongi, mina külastasin seda, mis asub Stockmanni 5ndal korrusel. Teenindajad on väga meeldivad noored näitsikud ja olenemata sellest, et tegemist on salongiga mis asub kaubanduskeskuses peatus salongi sisse astudes aeg.

Kui üleriided said kappi pandud ning ooteruumis klaasike vett joodud tuldi ja juhatati mind hoolitsuse ruumi. Uuriti, kas olen sellel hoolitsusel varem käinud ning kui vastasin EI, siis tehti lühitutvustus sellest, mis mind ees ootab. Ja mis mind siis ees ootas - 90 minutit naudingut. Meeldivad aroomid, mõnus muusika ning ma lausa unelesin seal. Tõesti oli väga mõnus ja tõenäoliset lähen millalgi veel :)

Samas pean aga mainima, et endiselt eelistan ma päevaspaasid ilusalongidele ja seda just selle väikese n.ö ekstra pärast, kus garderoobis vabaned kõikidest tööd ja argimuresid meenutavatest asjadest, lukustad need kappi ning astud ise susside sahinal mõnusasse ilumaailma.

Kommentaare ei ole: