laupäev, 8. jaanuar 2011

Restoran KÖÖK

Üks tore tiim kutsus mind ühel külmal ja pimedal sügisõhtul kaasa oma üritusele, mis toimus sellises kohas nagu Restoran KÖÖK. Kuigi ma olin väsind ja ei olnud tahtmist minna ei jätnud nad jonni (ja mul on väga väga hea meel selle üle) ning väikese hilinemisega ma kohale jõudsin.

Kuna meie grupp oli suur, siis ise me kokkama ei hakanud. Selle asemel tutvustas meile kokk mida ta meile õhtusöögiks valmistab ja kuidas ta seda teeb ning õpetas erinevaid kokkamise nippe :)

Sel ajal kui kokk meie eelrooga valmistas ning teisteks käikudeks ettevalmistusi tegi, tehti meile veinikoolitus. Nüüd olen jälle natuke targem :)

Eelrohaks oli kala. Ja järgmisi sõnu ei usu ma ise ka ennast ütlevat (sest ma üldiselt ei söö mereande): .. See kala oli SUPER hea!!! Pearoog, milleks oli lambaribi ning magustoit, mille nime ma enam ei mäleta, jäid eelrohale kahjuks alla.

Koht ise on aga väga lahe korraldamaks kas sünnipäeva või mõnda töö üritust. Loodan ise sinna veel minna ja soovitan teistele ka! Ja Sikile kutse eest veelkord suur suur aitäh, oli väga lahe õhtu toredate inimeste keskel :)

Kommentaare ei ole: