pühapäev, 9. jaanuar 2011

Spaaaaa

Kuna aasta viimane veerand on olnud kiire, pingeline ning stressi tekitav, siis olen hakanud tavalisest sagedamini ilusalonge ning päeva spa-sid külastama.

Babor spa
Astud spa uksest sisse ning koos riietega riputad kappi luku taha ka kõik oma argimured. Libistad jalga sussid, paned selga pehme hommikumantli ning liigud susside sahinal sauna, mullivanni või siis lihtsalt puhkeruumi, et võtta tassike teed või klaas vett, lehitseda ajakirja ning nautida hetke endaga enne seda kui kutsutakse sinu poolt valitud hoolitsusele.
Minu arvates imeline koht kuhu külmal talveõhtul mõneks tunniks põgeneda!

CitySpa
Detsembris avas taas oma uksed CitySpa. Oma olemuselt on tegemist sarnase kohaga nagu Babor, kuid lisaks spa protseduuridele kuulub City Spa juurde ka spordiklubi (mis tõsi küll hetkel veel avatud ei ole, kuid 16-17jaan on avatud uste päev ja siis lähen seda ka uudistama). Kui protseduurid ja teenindajad on sama head ja meeldivad kui Baboris, siis kahjuks sellist puhkeruumi, kus enne hoolitsuse algust või protseduuride vahepeal saaks istuda ja puhata ning sõbrannaga juttu ajada, CitySpas ei ole.

Rocca al Mare Hotel Spa
Minu jaoks negatiivne kogemus ning sinna ma tagasi ei lähe. Miks nii? Esiteks ei suutnud massöör rääkida sõnagi eesti keelt, ka inglise keel oli väga väga vaevaline, mis tegi suhtluse kergelt öelda ebameeldivaks. Teiseks, kui hoolitsuse ajaks oli märgitud 2h ja 15min, siis olin ma pestud ja riides juba 1.5h-ga ehk reaalne hoolitsuse aeg oli ca 1h 10min!!! Kolmandaks asus massaasi ruum kuskil basseini lähedal, ehk enamuse ajast võis kuulda kilkeid ja kisa, mis ei aita just lõõgastumisele väga kaasa. Ja lisaks kõigele oli see massaaz ise ka imelik.

Õnnepesa ilusalong
Tegemist pisikese ilusalongiga Kadriorus. Väljas oli külm ja ega salongis seeski väga soe ei olnud ning mingil hetkel oli mul lausa kananahk ihul. Hoolitsust, mille ma seal endale olin broneerinud, olin juba kogenud ka CitySpas ning pean tunnistama et CitySpa meeldis mulle rohkem.

Kommentaare ei ole: