neljapäev, 27. jaanuar 2011

Kohvik Komeet

Enne või peale teatrit on ju ikka kombeks kohvikus istuda ja oma väikeseid traditsioone me juba ei riku. Kuna tänaseks teatriks oli NO99 etendus, siis logistilistel kaalutlustel otsustasime Pirgsiga vaadata mida head kohvikul Komeet meile pakkuda on.

Kohvik oli rahvast täis, kuid meil vedas ja saime koha akna alla. Menüüd pidime aga ootama väga väga kaua ja kui Pirgs ei oleks oma kipsis käega vehkinud ja ühte ettekandjat meie laua juurde kutsund, siis võib-olla oleksime jäänudki ootama. Tellimus õnneks võeti kiiresti kuid oma toitu pidime jälle terve igaviku ootama. Ma ei ole küll oma ametilt toidukriitik kuid nii minu kui ka Pirgsi toidud olid suht mitte midagi ütlevad, vaata et teeks kodus ise pareminigi. Minu arvates ei olnud kumbki toit oma hinda väärt. Samuti häiris mind fakt, et supi kõrvale ei toodud lauda leiba/saia. Õnneks Pirgs teadis, et leiba saab minna ise lõikama kuskil kohviku teises otsas oleva leti juurde, kuid oleksin sellist infot ettekandjalt oodanud.

Kui tellimuse esitasime, siis esitasime tellimuse ka magustoidule. Peale järjekordset igavikku otsustas Pirgs jälle oma käega vehkida, et ettekandja meie laua juurde kutsuda ja uurida kus me kook on, sest ausalt öeldes hakkas meil vaikselt juba kiireks minema. Lõpuks tuli ettekandja ja ütles, et jah toob meile menüü... kusjuures see sama, kes meilt tellimuse võttis. No jah, toodigi uuesti menüü, mille peale me selle tagasi lükkasime ja ütlesime et meil juba tellimus tehtud. Lõpuks saime siis ka kaua oodatud koogi. Oi, see nägi hea välja :) Aga maitse jäi kahjuks välimusele alla :( Taas, mitte midagi ütlev. Ma arvan, et enamus kooke mis ma kodus ise olen teinud on maitsvamad.

Ühesõnaga on minu arvates see kohvik lihtsalt meedia poolt n.ö üles haibitud. Teenidus on aeglane (ei neil ei olnud palju tööd.. vahet pidamata seisid ettekandjad lihtsalt leti juures ja ajasid niisama omavahel juttu) ja toidud olid kehvemad võrreldes teiste kohvikute ja restoranidega kus ma käinud olen. Ei usu, et ma sinna niipea või üleüldse tagasi minna tahan. Kui ,siis lähen ja ostan vaid mõne koogitüki kaasa, sest mõned koogid on seal tõesti head (õnneks!!!!).

Kommentaare ei ole: