laupäev, 22. jaanuar 2011

Mängud tagahoovis ehk BECAUSE

Edna Mazja "Mängud tagahoovis ehk BECAUSE"
Lavastaja: Viktor Rõžakov
Draamateater

On mänguväljak kus kohutvad 14-aastane tütarlaps ning on 4 tütarlapsest mõni aasta vanemat poissi. Kohtumisest saab alguse mäng, kui seda nii nimetada saab, pigem vast provokatsioon ning manipulatsioon. Tüdruk leiab ennast tegemas asju, mida ta pigem ei teeks. "Mäng" aga ületab piirid ning mõni aeg hiljem leiavad noorukid ennast kohutusaalist, aga kes on süüdi ja kes on ohver?

Minu jaoks on tegemist üllatusega Draamateatri poolt ja seda kahes mõttes. Esiteks, on see üle pika aja üks hea etendus Draamateatri poolt. Olin juba mõnda aega pettunud Draamateatris kuid nüüd on taas julgust nende etendustele pileteid osta. Teiseks, etenduse olemus ja lahendus on minu arvates pigem lähedasem oma olemuselt No99-le kui Draamale. Kui nüüd edasi mõelda, siis selline teema teatris võib saada lahendatud liiga räigel kujul ja ma usun et No99 tegelikult olekski seda märksa räigemalt teinud ja selles osas on mul hea meel, et just Draamateater seda esitas. Ja taaskord pean mainima ka seda, et mul on hea meel, et etendust ei olnud kunstlikult pikemaks venitatud. Tasub vaadata.

Kommentaare ei ole: