pühapäev, 9. jaanuar 2011

2010

Paaril aastal järjest olen võtnud hetke ning heitnud pilgu tagasi mööduvale (äsja möödnud) aastale. Kuna 2008 oli kurb aasta ning 2009 töine, siis 2010 aasta alguses andsin endale lubaduse, et 2010 saab olema sündmusterohke ning seiklusrikas ja seda see ka oli!!! :)

Minu jaoks on 2010 aasta, kus:
  • Sai palju reisitud. Külastasin kokku 10 erinevat riiki, kusjuures 5 neist esmakordselt. Üks nendest oli ka Island, tänu millele avanes mul taas kohtuda Alla-Mariga :)
  • taasavastasin enda jaoks teatri. Vahepeal oli teatris käimine soiku vajunud, kuid 2010 (tegelikult juba 2009 lõpp) teatris käimine elustus minu jaoks taas. Blogi sissekannete põhjal 21 külastust, kuid kuna ma blogi osas väga kohusetundlik ei ole olnud, siis tean, et teatrikülastusi on vähemalt 25 :)
  • tegin lõpparve ületundidega. Kuigi just sel aastal olen ma kokku puhanud pea 9 nädalat, on tegelikult 2010 ka aasta kus ma olen teinud meeletult ületunde tänu erinevatele suurtele ja vastutusrikastele projektidele. Koos €-projekti lõpuga lõppes minu jaoks ka see aeg, kus ma olin nõus ohverdama oma aega tööle.
  • otsustasin mitte võistelda. Üle mitme aasta ei osalenud ma Xdreami sarjas ega ka ümber järve jooksudel ja seetõttu sai sport ka üldises pildis minult vähem aega võrreldes teiste aastatega.
  • aktiviseerisin spa külastamise ja
  • sain kolmandat korda tädiks :)
Kokkuvõtteks võin öelda, et 2010 oli minu jaoks nii kultuuri, reisimise kui ka töö aasta. Veidike unarusse jäid vaid sport ning ka kodu sisustamine.

2011 saab olema erinev. Juba aastavahetus ise oli erakordne. Jah, uus aasta sai vastu võetud tööl ja kuigi shampuse asemel sai kokku löödud limpa klaase, siis oli see seda väärt. Ainulaadne kogemus :)

2011 saab olema täis muutusi, osa neist on minu jaoks juba teada, osa veel mitte, kuid ma usun, et eks elul ole mu jaoks üllatusi pakkuda ja ma loodan, et ikka positiivseid.

Ilusat alanud aastat!

Kommentaare ei ole: