laupäev, 25. veebruar 2012

The beauty of wildlife...

Täna hommikul säras aknast välja vaadates vastu päike. Gerli vaatas kiirelt järgi ka temperatuuri ja oh üllatust, Dunedinis sooja 24 kraadi... hmmm, midagi on valesti, nii soe ei saa siin olla. Tõesti, nii soe on Florida osariigis asuvas Dunedinis... Uus-Meremaal sooja kõigest 10 pügalat... Brrr, külm! Sellegipoolest sai igaksjuhuks ujumisriided ning rätik seljakotti pistetud.

Kuna hetkel pesitseme Dunedin's, siis täna sõitsime ringi Otago Peninsula's. Enne aga kui loodust imetlema asusime, läksime vaatama Uus-Meremaa ainukest lossi - Larnach Castle. Lossi sisse ei hakanud minema, jalutasime vaid sealsetes aedades ringi, kus on esindatud 90% Uus-Meremaal eksisteerivatest taimeliikidest. Ilus, kuid mitte nii ilus kui siinne metsik loodus.

Lossi aiad üle vaadatud, siis edasi juba metsikusse loodusesse, kus esimeseks peatuspunktiks oli The Pyramides. Tegemist on tegelikult kahe vulkaaniga, mille maapealsed koonused on püramiidi kujulised. Pisema otsa saime ka ronida ja taaskord olime nii mina kui ka Aive oma parimates matkajalanõudega - plätudega. Saime hakkama küll ning seekord ma isegi ei käinud käpuli ;)

Kui püramiidid vallutatud, siis arvasime et on paras aeg randa minna. Valisime kahe ranna vahel ning otsustasime loomulikult selle kasuks, kuhu me tegelikult ei pääsenud. Samas sinna viiv tee oli omaette kogemus - Gerlil oli vahelduva eduga hirm, et auto veereb mäenõlvalt alla kuna tee oli nii kitsas ja mäenõlv väga järsk. Suundusime siis teise randa mis meile soovitati, eesmärgiks natukenegi päikest saada. Rannas ootas meid aga üllatus - rannaliival lõunauinakut nautivad kaks paksu merilõvi, keda ma algul kivideks pidasin. Hea siis, et siis neile peale ei istund või selga ronind.

Järgmine eesmärk - albatrosside vaatlus, milleks tuli sõita Otago poolsaare tippu, kus asub Albatross Centre. Albatrosse siiski näha ei õnnestunud, aga see eest kohtasime hülgepoegi ning Spotted shag'e. Kuna poolsaare tipus oli ülimalt tuuline, siis otsustasime mõnda kohvikusse sooja joogi järgi minna, ning valituks osutus Portobello's asuv Penguin cafe. Kohviku nimi on armas kuid esimest korda sattusime kehva teeninudse otsa. Latte aga oli väga hea :)