esmaspäev, 20. veebruar 2012

A perfect day

Imeline loodus, sport ning armas giid - need on märksõnad pühapäevast! :)

Nimelt käisime matkamas Abel Tasmani looduspargis, mis on Uus-Meremaal üks pisemaid kuid kõige tulusam. Päeva esimeses pooles matkasime kajakkidega mööda merd ning päeva teise poole jalgsi mööda metsa.

Kajakimatk oli lihtsalt ülim – kajakitasime pisikese saarekese äärde, kus elutsesid hülged. Need hülged olid edevad ning uudishimulikud ning nii mõnigi ronis kaljunukilt alla merre ning tuli ja näitas enda parimaid külgi. Nad ujusid kaasa meie kajakkide kõrval ning nende alt läbi. Senine arusaam, et hülged on igavad loomad on nüüdseks ümber lükatud - need loomad on super ägedad. Meie kajaki matka giid oli aga nagu kirss tordi peal ;) Üks väga nummi tüüp ja lahe isiksus, kuid matka parimaks osaks jäävad siiski hülged, mitte aga meie nummi kutt :)

Kajaki matka lõppedes toimus rannal väike piknik – kohvi, kook ning võileivad. Sel ajal kui meile lõunasööki ette valmistati jõudsime aga ujumas käia... vesi oli mõnusalt värskendav.

Kui kõht täis, siis oli aeg ette võtta teekond Torrent Bay-sse. See oli ca 2 tunnine matk – mäest üles ning alla. Teepeale sattus ka üks rippsild, mis minu jaoks, kes kõrgust kardab, oli suht hirmus kogemus. Üle ma aga selles sain, kuigi kõrvale ma kordagi vaadata ei julenud. Lõpus ootas meid taas Torrent Bay rand ning mõnusalt värskendav ujumine enne kui veetakso meid peale korjas.

Õhtul grillisime oma mägimajakeses ning nautisime veini ja lobisesime niisama ja nii pööraski märkamatult kalendris ette juba uus kuupäev. Selliseid päevi võiks aastas olla rohkem. Palun korrata!